خبرگزاری کار ایران

برنامه های هفته کارگر استان البرز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۲۰۶

با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز، اولین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان، برگزار و برنامه ها هفته کارگر استان در سال 98 اعلام شد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیلی در اولین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان البرز  با اشاره گفت: جامعه کارگری همواره قشر مظلوم و نجیبی است که در حقوق، مزایا، برخورد با قوانین و مقررات و موضوعات مختلف، مظلوم واقع شده‌اند.

وی افزود: هفته کارگر متعلق به کارگران است و باید در این هفته از کارگران تجلیل کرد. در این هفته، کارگر باید صحبت کند نه دولت زیرا این روز جهانی، متعلق به کارگر و سالروز اعتراض جهانی به حق و حقوق کارگران است.

خلیلی با اشاره به برنامه های استانی و وزارت متبوع در هفته کارگر پیش رو اظهار داشت: در این زمینه برنامه های متنوعی در استان البرز با همکاری بسیج کارگری،اداره کل تعاون؛کار ورفاه، کانون بازنشستگان وخانه کارگر ونیز کانون شوراهای اسلامی کار استان البرز به صورت مشترک ومنسجم برگزار خواهد شد و در کنار آن برنامه های ملی وزارت متبوع نیز در هفته کارگر از سوی این اداره کل وتشکلات کارگری بدون تداخل دنبال می شود.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز از برنامه اصلی استان در هفته کارگر نام برده و عنوان داشت: به علاوه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی متنوع، می توان از مراسم بزرگداشت مقام کارگر؛ گلباران مزار شهدا همراه با تشکلات کارگری استان، حضور در مرقد امام خمینی (ره) وتجدید میثاق با آرمانهای امام راحل(ره) همراه با کارگران وتشکلات کارگری، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برگزاری جشنواره امتنان از کارگران،گروهای کار وواحدهای نمونه تولیدی استان با حضور مسئولین استانی و وزارت متبوع، نام برد.

وی با اشاره به برنامه های مهم ملی هفته کارگر همگام با وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های ملی هفته کارگر حضور کارگران کشور در دیدار با رئیس جمهور و نیز دیدار کارگران کشور با مقام معظم رهبری و نیز همایش ملی کار در وزارت متبوع است که کارگران و مسئولان حوزه کار وتولید وتشکلات کارگری استان نیز در این برنامه ها شرکت فعال خواهند داشت.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز