خبرگزاری کار ایران

رزم حسینی مطرح کرد؛

بخش قابل توجهی از موانع تولید قابل رفع است

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۱۸۳

استاندار خراسان رضوی ضمن بیان این که بیشتر وقت خود را در راه بستر سازی برای فعالان اقتصادی گذاشته است، گفت: مطمئنم بخش قابل توجهی از موانع تولید قابل رفع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم حسینی در اولین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در سال جدید، همدلی مسئولان برای توسعه اقتصادی استان را لطف خدا دانست و افزود: حضور فعال دادستان و یا نمایندگان مجلس در این جلسه به این معنی است که همه مسئولان استان اراده کرده اند تا در حد توان موانع بر سر راه تولید رفع شوند و من مطمئنم که بخش قابل توجهی از این مشکلات را می توانیم برطرف کنیم.

وی بیان کرد: در همین هفته اخیر با چندین وزیر اقتصادی حوزه کار دیدار داشتم و امیدوارم با همکاری هم مسائل رونق تولید، اشتغال، جذب سرمایه گذاری را بخوبی دنبال کنیم.

رزم حسینی ضمن ابراز خرسندی از رتبه برتر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان رضوی در سال گذشته در کشور اضافه کرد: این به همت استاندار سابق بوده است و امیدواریم امسال هم بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم.

استاندار خراسان رضوی ضمن بیان این که در برنامه های استان، منتظر تصمیمات مرکز نخواهد ماند، اذعان کرد: همانطور که با حجت الاسلام رئیسی همکاری خوبی داشتیم امیدواریم این نوع جدید از همکاری با حضور مروی تولیت جدید تقویت و در استان دنبال شود.

وی ضمن تشکر از حمایت های دادستان مرکز استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد:  این لطف خدا است که دل همه مسئولان برای ایجاد یک کار جدید با هم یکی شده است.

رزم حسینی ادامه داد: بیشتر وقت من در بسترسازی برای فعالان اقتصادی می گذرد و تلاش خود را می کنیم که شرایط برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی فراهم شود.

وی اضافه کرد: قدرشناسی از خدمتگذاران به مردم باید تبدیل به فرهنگ بشود چون در غیر این صورت مردم به چه مسئولی می توانند امید داشته باشند؟ آقای رشیدیان در دوران استانداری خود با بحران های مختلفی از جمله موسسات اعتباری روبرو بود که توانست آنها را مدیریت کند.

در ادامه این جلسه رئیس اتاق بازرگانی ایران بیان کرد: شکرانه نعمت بارانی که در روزهای ابتدایی سال در کشور جاری شد این است که به آسیب دیدگان کمک شود و در این راستا از فعالان اقتصادی که کمک کردند تشکر می کنم.

غلامحسین شافعی افزود: بعد از گذشت روزهای اولیه سیل، آسیب دیدگان دچار مشکل بیشتری می شوند بنابراین از فعالان اقتصادی می خواهیم کمک های غیر نقدی خود را متوقف کرده و آن را به کمک نقدی تبدیل کنند.

وی ضمن اشاره به شعار سال 98 گفت: امیدواریم برای یک بار هم شده لااقل بخش اندکی از شعار سال را بتوانیم محقق کنیم اما نگرانیم رونق تولید با شیوه های مرسوم نتیجه ای جز اتلاف منابع را در پی نداشته باشد لذا با این ساختار معیوب تولید رونق پیدا نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز