خبرگزاری کار ایران

مشهد به مناسبت‌ نیمه‌شعبان آذین‌بندی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۱۸۲

معاونت اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از آذین‌بندی ویژه شهر به مناسبت ایام مبارک نیمه‌شعبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدمحسن مصحفی با اشاره به اقدامات متعدد معاونت اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد همزمان با فرارسیدن نیمه‌شعبان اظهار کرد: اقدامات شاخصی در سطح شهر به‌منظور زیباسازی و برگزاری جشن ایام ولادت حضرت مهدی(عج) توسط مدیریت امور هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد انجام شده است.

معاون اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بر همین اساس، از نصب 5 هزار شعله ریسه نوری در قالب 100 رشته نوری به متراژ 2500 متر در مناطق مشهد خبر داد.

وی افزود: نصب و اکران 100 هزار متر ریسه رنگی در سطح شهر و همچنین 3هزار و 200 عدد پرده آویز ستونی با رنگ‌های سبز و زرد و آبی و قرمز از جمله اقدامات این معاونت در راستای آذین‌بندی و فضا آرایی شهر محسوب می‌شود.

مصحفی از نصب ۲۰۰ عدد سه پایه مهتابی نیز در میادین اصلی شهر خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد یک هزار و 200 عدد پرده بیرقی در آیلندهای میانی خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی نصب و اکران شده است.

وی با اشاره به توزیع یک هزار عدد پرچم بیرقی به‌منظور نصب بر سر مغازه‌ها، اظهار کرد:همه اقدامات لازم برای آماده‌سازی  و اکران ۱۲ سازه پارچه‌ای به شکل شمسه در معابر اصلی خیابان احمد آباد، میدان آزادی، میدان راه‌آهن، میدان غدیر و ... به انجام رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز