خبرگزاری کار ایران

با اجرای ویژه ‌برنامه‌ای در کتابخانه عمومی امیرکبیر؛

کودکان البرزی شادی‌های‌شان را با کودکان مناطق سیل‌زده تقسیم کردند

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۶۲

با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان؛ جمعی از کتابداران و همکاران ستادی اداره کل و مشارکت پرشور کودکان و والدین‌شان، ویژه‌برنامه‌ای با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کودکان مناطق سیل‌زده در کتابخانه عمومی امیرکبیر شهر کرج برگزار شد.

به گزارش ایلنا، احمدعلی هراتی در مراسم جمع‌آوری هدایای فرهنگی مردمی ویژه مناطق سیل زده که با حضور خانوادگی اعضاء کتابخانه‌های عمومی در کتابخانه امیرکبیر کرج برگزار شد، ضمن تشریح اهداف برگزاری این برنامه، بیان داشت: در این مراسم در اصل کودکان میزبان هستند که با اجرای ویژه برنامه‌های خود با ترویج حس نوع‌دوستی و سنت حسنه نیکوکاری در بین این گروه، روحیه همدلی و همیاری را در بین کودکان تقویت می‌کنند.

وی با اشاره به استقبال شایسته والدین در همراهی فرزندان خویش از  پویش ملی «بهار مهربانی»، تصریح کرد: در مدتی که کتابخانه‌های عمومی استان به عنوان پایگاه‌های جمع‌آوری هدایای فرهنگی فعال شده‌اند با اتفاقات دلنشینی از جانب کودکان روبه‌ رو بوده‌ایم، دیدن کودکی که با شوق و رغبت قلبی، از اسباب بازی مورد علاقه و نو خود می‌گذرد تا آن را به کودکان مناطق آسیب‌دیده از سیل اهدا کند، بسیار لذتبخش است و بی‌تردید در شکل ‌گیری شخصیت وی در آینده نیز اثرگذار خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در ادامه اظهار داشت: بسیاری از اعضای بزرگسال و کودک و نوجوان کتابخانه‌ها به پویش «بهار مهربانی» پیوسته‌اند و به لطف الهی هدایای بسیار خوبی را نیز از مردم در این مدت دریافت کرده‌ایم که در اسرع وقت با ساماندهی مناسب این اقلام در اداره کل، در بین کودکان مناطق سیل‌زده توزیع خواهد شد.

لازم به ذکر است در این برنامه گروه نقالی کودکان البرز کتابخانه امیرکبیر کرج به اجرای ویژه برنامه‌ای برای کودکان و حضار در جلسه پرداختند و از از همگان برای مشارکت در طرح بهار مهربانی دعوت به عمل آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز