خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته جوان صورت گرفت؛

تجلیل از 16جوان برتر در ششمین جشنواره جوان شهر محمدیه

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۷۸۵

به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) در ششمین جشنواره جوان برتر در مراسمی با حضور مسئولان محلی از ۱۶ جوان نمونه در شهر محمدیه تجلیل شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان ظهر پنجشنبه در مراسمی با حضور حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس‌شورای اسلامی، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان استانداری، رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز و جمعی از مسئولان که در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی نیایش برگزار شد، ۱۶ جوان برتر در شهر محمدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) روز جوان گفت: جوانان ایران اسلامی با شناخت منش و سیره زندگی حضرت علی اکبر (ع) و تبعیت از فرزند سالار شهیدان توانسته‌اند به موفقیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف برسند.

وی اضافه کرد: جوانان در عرصه تعلیم و تربیت و میادین ورزشی بخوبی درخشیدند و برای ایران اسلامی افتخارات زیادی کسب کردند و باید از این سرمایه‌های ارزشمند در سازندگی و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

مهران قاسمی معاون فرهنگی، ورزشی اداره ورزش و جوانان قزوین نیز در این مراسم گفت: ششمین جشنواره جوان استان قزوین همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) در هفته جوان در شهر محمدیه برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این جشنواره با محور تجلیل از جوانان انقلابی و مشارکت کننده در کمک رسانی به سیل زدگان، پاسداران وطن برگزار شد.

معاون فرهنگی ورزشی اداره ورزش و جوانان استان قزوین به حضور جوانان برومند و ورزشکار استان در امداد رسانی سیل اخیر در استان‌های آسیب دیده اشاره کرد و گفت: در هر زمانی که ایران اسلامی به حضور جوانان خود نیاز داشته باشد این سرمایه‌های ارزشمند با تمام وجود پای کار هستند و برای وطن خود ایثار می‌کنند و همانطور که در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند در حادثه سیل هم نگاه جهانیان را به سوی خود جلب کردند.

وی یادآور شد: هرچند بارندگی‌های اخیر باعث آسیب و صدمه دیدن بسیاری از هموطنان شد ولی در نقاطی موجب سرسبزی و پر شدن سفره آب‌های زیرزمینی شد و دشت‌ها احیا شدند و آبادانی به ارمغان آورد.

قاسمی با تشکر از خدمات رسانی از سوی مردم و مسئولان اظهار داشت: بی انصافی است که خدمات ارائه شده و کمک رسانی را نادیده بگیریم و این همه تلاش را زیر سئوال ببریم هر چند حجم خرابی‌ها گسترده است و شاید کارها دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز