خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خوزستان خبرداد:

۹۷ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف و ضبط شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۷۱۵

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۹۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان کشف و ضبط، و ۹۸ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار حیدر عباس‌زاده با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، با برنامه ریزی مناسب و ارایه راهکار اجرایی دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی و تلاش مستمر در سطح استان در پنج روز گذشته در چندین عملیات موفق به شناسایی و دستگیری ۹۸ نفر از عاملان تیراندازی و دارندگان سلاح غیرمجاز شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۳ قبضه سلاح جنگی و ۸۴ قبضه سلاح شکاری در مجموع ۹۷ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه سه هزار و ۳۷۱ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

وی گفت: نیروی انتظامی عزم خود را در برخورد قانونی با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها جزم کرده و با افراد خاطی هرگز مماشات نخواهد کرد.

در ۱۱ اسفند پارسال نیز ۱۱۹ قبضه سلاح غیرمجاز در عملیات پلیس در خوزستان کشف و ضبط و ۱۱۵ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز