خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد:

محور انسجام نیروهای مسلح، ولی فقیه و مقام معظم رهبری است

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۱۸

نماینده ولی فقیه در استان قزوین، انسجام و اتحاد بین نیروهای مسلح را مثال زدنی توصیف کرد و گفت: در هیچ کجای جهان این همدلی را نمی‌توان مشاهده کرد و محور انسجام آنها ولی فقیه و مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در مراسم روز ارتش که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تبریک ایام شعبانیه بیان کرد: روز ارتش، نمایانگر اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است که امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی گفت: مردم ما وقتی در جریان ویژگی‌های نیروهای مسلح قرار گیرند قدر آن را بیشتر خواهند دانست و بیش از پیش پشتیبان آنان خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های نیروهای مسلح این است که ریشه دینی و اعتقادی دارد. در هیچ کجای عالم چنین ارتشی با خصوصیات الهی ایجاد نشده است.

آیت اله عابدیدی با اشاره به آیات قرآن مجید در خصوص ویژگی های لشگر الهی عنوان کرد: خداوند در قرآن فرموده کسانی را که در صفوف مستحکم می جنگند را دوست می دارد و این از ویژگی‌های نیروهای مسلح دینی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: زمانیکه در جنگ تحمیلی همه دنیا در مقابل ما ایستاده بودند، تنها خداوند بود که ما را یاری کرد. یکی دیگر از ویژگی نیروهای مسلح دینی، این است که مردم حامی و پشتیبان این نیروها هستند. مستضعفان عالم دعاگوی نیروهای مسلح و پشتیبان آن هستند و این معنا را در کشورهای اسلامی منطقه و جهان می بینیم که دلگرم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: انسجام و اتحاد بین نیروهای مسلح بسیار عالی بوده و در هیچ کجای جهان این همدلی را نمی‌توان مشاهده کرد و محور انسجام آنها ولی فقیه و مقام معظم رهبری دینی است و نیروهای مسلح را فقط از روی لباس آنها را می شناسیم و گرنه هیچ تفاوتی بین آنها نیست و همه آنها حامی مستضعفان عالم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز