خبرگزاری کار ایران

فرماندهی ارشد نظامی آجا استان‌های قزوین و زنجان:

ارتش، بازویی پرتوان در پاسداری از مرزهای آبی و خاکی ایران اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۱۷

فرماندهی ارشد نظامی آجا استان‌های قزوین و زنجان گفت: ارتش مردمی با رهبری فرمانده کل قوا به عنوان بازویی پرتوان در پاسداری از مرزهای آبی و خاکی همواره ثابت قدم بوده و نقش آفرینی ارتش در برقراری امنیت و آرامش در بدو انقلاب و دوران جنگ و بعد از آن برگ زرینی در تاریخ نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور آیت اله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان، امیر فلاحی فرماندهی ارشد نظامی آجا استان‌های قزوین و زنجان و جمعی از مسئولان استان، به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم امیر بیژن فلاحی فرماندهی ارشد نظامی آجا استان های قزوین و زنجان ضمن بزرگداشت یاد شهدای دفاع مقدس بیان کرد: آسایش امروز نتیجه جانفشانی خون شهدایی است که از هستی خود گذشتند و ما نیز پاسدار پرچم آنان هستیم تا این پرچم را به دست صاحب واقعی آن برسانیم.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، بصیرت عمیق بنیانگذار انقلاب و نمایان گر پیوند عمیق بین ملت، ارتش و رهبری است.

فرماندهی ارشد نظامی آجا استان های قزوین و زنجان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب در شرایطی که دشمنان نغمه انحلال ارتش را سرداده و ارتش در حساسترین حیات خود قرار داشت امام نقشه دشمنان را نقش برآب کرده و فرمان تاریخی خود مبنی بر برقراری ارتش را صادر کرد.

امیر فلاحی عنوان کرد: روز ارتش، روز حیات دوباره ارتش است و یادآور تجدید میثاق غیورمردانی است که در راه تحقق آرمان های خود گام برداشتند. ارتش حیات خود را در میان آتش و خون از نو آغاز کرد و تا امروز آزمون‌های مختلفی را با اقتدار پشت سر گذشت.

وی افزود: جایگاه ارتش بر هیچ کسی پوشید نیست. ارتش‌مردمی با رهبری فرمانده کل قوا به عنوان بازویی پرتوان در پاسداری از مرزهای آبی و خاکی همواره ثابت قدم بوده و نقش آفرینی ارتش در برقراری امنیت و آرامش در بدو انقلاب و دوران جنگ و بعد از آن برگ زرینی بر تاریخ نیروهای مسلح است.

فرماندهی ارشد نظامی آجا استان‌های قزوین و زنجان تصریح کرد: امروز وجود هشت هزار کیلومتر مرز مشترک بین ایران و کشورهای همسایه، ایران را در وضعیت خاصی قرار داده و ارتش با تکیه بر نیروی مردمی و توکل به بخدا توانسته امنیت پایداری را برای ارتقا امنیت کشور ایجاد کند.

امیر فلاحی اضافه کرد: نیروهای مسلح با تعامل توانسته اند ایران را به عنوان یک جزیره امن تبدیل کرده و ارتش جمهوری اسلامی توانسته لقب ارتش حزب الله را از فرمانده کل قوا دریافت کند. ارتش‌جمهوری اسلامی ایران، تنها ارتش مکتبی جهان است که توانسته برای حفظ آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری تلاش کند.

وی گفت: امروز کسوت ارتش بر تن هر فرد ایرانی، در واقع عزت و غرور و افتخار را به همراه دارد. امروز ارتش با تقدیم 48 هزار شهد و 126 هزار جانباز وفاداری خود را به انقلاب به اثبات رسانده است.

امیر فلاحی بیان کرد: نیروهای مسلح با استفاده از توان بالقوه در زمان بحران و حوادث به مردم خدمت رسانی می کنند و ارتش در استان‌های سیل خیز با تجهیزاتی که داشته وظیفه ذاتی خود یعنی خدمت به مردم را انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز