خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیته سازمان‌های کانون‌های آگهی و تبلیغاتی؛

16 پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغات در خراسان رضوی باطل شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۴۴۸

دویست و نودمین جلسه کمیته سازمان های کانون های آگهی و تبلیغاتی خراسان رضوی در محل دفتر معاونت مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، دویست و نودمین جلسه کمیته سازمانهای کانونهای آگهی و تبلیغاتی استان باحضور افشین تحفه گر معاون فرهنگی و مطبوعاتی، محسن سمیع رئیس اداره مطبوعات و تبلیغات و کارشناسان این حوزه با چهار دستور کار برگزار شد.

در این نشست پرونده و سوابق دو متقاضی دریافت مجوز کانون آگهی و تبلیغاتی در استان بررسی شد و اعضاء جلسه برای متقاضیان دریافت پروانه فعالیت نظر موافق خود را اعلام کردند.

در ادامه نیز، با ابلاغ دفتر مطبوعات و تبلیغات وزارت مطبوع، کانون های آگهی و تبلیغاتی که اعتبار پروانه فعالیت کمتر از ۱۸ ماه گذشته باشد می توانند از طریق سامانه تبلیغات مربوطه جهت تمدید اقدام فرمایند از این رو، کانون آگهی و تبلیغاتی که اعتبار پروانه فعالیت شان بیش از ۱۸ ماه گذشته باشد پس از طرح در کمیته سازمانهای کانون های آگهی و تبلیغاتی استان ابطال می گردد .

لازم به ذکر است در اولین نشست کمیته سازمانها در سال ۹۸ تعداد ۱۶ پروانه فعالیت که تاریخ اعتبار از ۱۸ ماه گذشته بود ابطال گردید.

در این نشست، با درخواست تغییر مدیر مسئولی یکی از کانونهای آگهی و تبلیغاتی موافقت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز