خبرگزاری کار ایران

امیر دربندی:

داعش بزرگترین گروه تروریستی دنیاست/کشورگشایی و دور کردن منافع افراد از اهداف اصلی جنگ‌های دنیا

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۴۰۳

استاد دانشگاه افسری ارتش، داعش را بزرگترین گروه تروریستی دنیا بیان کرد و گفت: وجود روحیه دفاعی ملت ایران نشأت گرفته از نیروهای مسلح بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، امیر غلامحسین دربندی از پیشکسوتان ارتشی دوران دفاع مقدس به مناسبت 29 فروردین  روز ارتش و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای گرانقدر ارتش  در مسجد ولیعصر(عج) کوی سازمانی شهید فلاحی شهرستان آبیک اظهار کرد: جنگ‌های بسیاری در دنیا اتفاق افتاده که جنگ هشت ساله کشور ما هم شبیه همین جنگ‌های دنیا بود و خاکریز تمام رزمندگان کنار هم قرار داده شده بود.

وی افزود: آنچه موجب پیروزی ایران در دوران هشت‌سال دفاع مقدس شد، وجود روحیه دفاعی ملت ایران بود که نشأت گرفته از نیروهای مسلح بود.

این همرزم شهید صیاد شیرازی با اشاره به یاوه‌گویی‌های امریکا ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمود ایران تا آخرامریکا را تحقیر می‌کند و به گوش شما سیلی خواهد زد.

سرتیپ دربندی اضافه کرد: به اذعان ترامپ، آمار کشته‌ها نظامی و خودکشی نظامیان استکبار افزایش یافته به طوری که روزانه 20 نظامی دست به خودکشی می‌زنند یا در بیمارستان روانی هم بستری می‌شوند که این بر اثر اسلحه به دست گرفتن و کشتن  مردم در دانشگاه‌ها و مدارس و غیره است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ‌های امروز دنیا اهداف بسیاری دارد که توسعه و کشورگشایی و دور کردن منافع افراد از اهداف اصلی محسوب می‌شود.

این پیشکسوت دفاع مقدس داعش را بزرگترین گروه تروریستی دنیا ذکر و بیان کرد: سپاه این گروه منفور را نابود کرده و امریکا هزینه‌اش دود شده و به هوا رفته، به خاطر همین عصبانی بوده و سپاه را در گروه تروریستی قرار داده است.

امیر دربندی افزود: به لطف الهی و فرماندهی مطلوب سردار قاسم سلیمانی، سپاه توانست سه کشور عراق، سوریه و ایران را از دهان اژدهای داعش بیرون کشیده و نجات دهد.

وی ادامه داد: شهید حججی از شهدای مدافع حرم زمانی زمانی که به اسارت درآمده بود با نگاه غضب‌گونه و شجاعانه خود موجب انداختن لرزه بر چهار ستون داعشی جانی و حیوان‌صفت شد.

معاون پیشین روابط عمومی ارتش اضافه کرد: اما زمانی که تکاورهای دریایی امریکایی به اسارت ایران درآمد، دست بر پشت گردن خود گذاشته و در کف قایق گریه می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز