خبرگزاری کار ایران

در دستور کار دولت قرار گرفت؛

ایجاد شهرک فناوری چرم، کفش و مصنوعات چرمی تبریز

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۳۷۲

نظر به اهمیت موضوع ارتقای فناوری و رقابت‌پذیری فعالان حوزه کفش و مصنوعات چرمی دراستان آذربایجان‌شرقی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیشنهاد ایجاد شهرک فناوری چرم، کفش و مصنوعات چرمی تبریز را جهت سیر مراحل بررسی و تصویب هیئت وزیران ارائه کرده است.

به گزارش ایلنا، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با هدف نفوذ و رسوخ فناوری در واحدهای صنعتی به ویژه بنگاه‌های کوچک و متوسط، اقدام به تأسیس شهرک‌های فناوری می‌کند. در این راستا تاکنون هفت شهرک فناوری در حوزه‌های تخصصی در استان‌های مختلف کشور ایجاد و شش شهرک نیز به بهره برداری رسیده است.

بر این اساس و نظر به اهمیت موضوع ارتقای فناوری و رقابت‌پذیری فعالان حوزه کفش و مصنوعات چرمی دراستان آذربایجان‌شرقی و در راستای اجرایی کردن مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به این استان و بازدید از بازار کفش تبریز و تصمیمات اخذ شده درباره ایجاد شهرک فناوری چرم، کفش و مصنوعات چرمی تبریز به منظور رفع مشکلات واحدهای مذکور، وزارت صنعت، معدن و تجارت به استناد بند (۸) ماده واحده اصلاح قانون راجع به تأسیس شرکت شهرک‌های صنعتی ایران - مصوب ۱۳۷۶ – پیشنهاد ایجاد شهرک فناوری با زمینه تخصصی عنوان شده را برای طی مراحل قانونی و صدور مجوزهای مربوط به هیئت دولت ارسال کرده است.

گفتنی است، روند بررسی این پیشنهاد در کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست هیئت دولت، طی روزهای آتی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز