خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

برخورد میله با کابین راننده در متروی اصفهان/ حادثه خسارت جانی نداشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۳۲۱

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان از حادثه برخورد میله با کابین راننده در متروی اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان،محمدرضا بنکدار با اشاره به حادثه امروز صبح در ایستگاه مترو کوی امام به سمت دروازه شیراز اظهار داشت: گزارشی مبنی بر برخورد میله فلزی با کابین راننده داشتیم که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته و بلافاصله پس از حادثه، کارشناسان ایمنی قطار شهری به محل اعزام شدند. 

وی ادامه داد: این ایستگاه در مرحله رفع نواقص بوده و تلاش برای بازگرداندن قطار به خط در حال انجام است.

مدیر عامل سازمان قطار شهری اصفهان خاطر نشان کرد: خوشبختانه حادثه امر‌وز به جز آسیب جزیی به قطار، آسیب دیگری نداشت و نیروهای ایمنی سازمان قطارشهری بعد از وقوع حادثه به سرعت در محل حاضر شدند و‌ هم‌اکنون همه چیز تحت کنترل است.

 بنکدار افزود: خسارت مالی وارد شده به قطار، قابل جبران است. تلاش می‌کنیم به سرعت خسارت وارد شده را اصلاح کرده و قطار را مجدد در خط مورد استفاده قرار دهیم.

علیرضا فاتحی مدیرعامل متروی منطقه ای اصفهان نیز در این باره گفت: به علت این حادثه، تا اطلاع ثانوی، حرکت در مسیر ایستگاه آزادی به سمت صفه برقرار نیست اما سایر مسیر خط یک مشکلی برای تردد قطار شهری ندارد.

وی ادامه داد: علت این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز