خبرگزاری کار ایران

نماینده اصلاح‌طلب مجلس در گفت و گو با ایلنا:

اهل شعار دادن نیستم؛ عملکردها خود بیانگر همه چیز است

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۰۳۷

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه درخواست من از کمیسیون کشاورزی این بود که بیمه محصولات کشاورزی ردیف جدا و مستقلی داشته باشد گفت: مقدار بودجه بیمه دیگر برای کشاورزی کافی نیست.

محمد صادق حسنی جوریابی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه متاسفانه قبلا در کمیسیون کشاورزی نماینده نداشتیم و من از بعد از انقلاب تا کنون اولین نماینده گیلان در این کمیسیون هستم گفت : به‌رغم  اینکه حضور در این کمیسیون برخلاف تخصص من است اما بخاطر اهمیت بالای کشاورزی در استان  وارد این کمیسیون شدم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه در جلسات مختلفی که گذاشتیم امسال بیشترین مشکل را در بیمه کشاورزی داشتیم  تصریح کرد: بیمه کشاورزی از محل ماده  ۱۰ و۱۲ بوده، و این مواد به این شرح است که سرجمع دولت اعتباری را دریک سبد می گذارد که در چهارچوب سیل و زلزله و حوادث غیر مترقبه دیگر استفاده می‌شود.حال تصور کنید باسیل اخیر چه مقدار از آن به بیمه کشاورزی اختصاص می یابد.

حسنی با تاکید بر اینکه این مقدار بودجه بیمه دیگر برای کشاورزی کافی نیست گفت: درخواست من از کمیسیون کشاورزی این بود که بیمه محصولات کشاورزی ردیف جدا و مستقلی داشته باشد و اعتبارات آن فقط در بخش کشاورزی استفاده شود.

نماینده رشت در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص میزان برآورده شدن انتظارات مردم  استان در مجلس دهم اظهار داشت: بحث عمل گرایی را مطرح کردید اهل شعار نیستیم معتقدم بجای از خود گفتن ،عملکردها می‌تواند نشان دهنده فعالیت هرکسی باشد.یک بحث دیگر این است که برای اولین بار در مورد محصول برنج در زمان برداشت محصول و عرضه از طریق کشاورزان،واردات برنج را ممنوع کردیم این را شخصا خودم به نتیجه رساندم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز