خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره هواشناسی بردسکن خبر داد:

بردسکن رکوردار میزان بارندگی در کشور/ وقوع بارش‌های بی‌سابقه در 100 سال اخیر

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۵۳

رئیس اداره هواشناسی بردسکن گفت: بردسکن به لحاظ میزان بارندگی ظرف 48 ساعت گذشته در کشور با 110 میلی متر بارندگی رکوردار است.

جواد مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: با توجه به خشکسالی‌های 18 ساله در شهرستان این حجم از بارش‌ها در 100 سال اخیر در منطقه بی‌سابقه بوده است.

وی اظهارداشت: متوسط بارندگی در سال زارعی در شهرستان بردسکن 150 میلی متر می باشد که تنها در 48 ساعت گذشته  110 میلی متر بارندگی داشته ایم.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون (مهرماه سال 97 تاکنون) بیش از 340 میلی متر بارندگی در شهرستان داشته ایم که با 3 سال زراعی گذشته برابری می‌کند.

رئیس اداره هواشناسی بردسکن گفت: این میزان بارندگی نسبت به سال گذشته از یک رشد 432 درصدی برخوردار است که از این لحاظ بردسکن رتبه اول را در استان دارا است.

مصطفوی افزود: میزان بارندگی در تمامی ایستگاه‌های باران سنج شهرستان بالای 100 میلی متر بوده است که این میزان بارندگی در سطح کشور و استان بی سابقه بوده است.

به گفته وی این سامانه امروز سه شنبه از سمت شرق کشور خارج می‌شود و چهارشنبه وضعیت پایداری را در سطح استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز