خبرگزاری کار ایران

سیامک آقایی مطرح کرد:

نان همچنان در صدر تخلفات صنفی/ کیفیت نان اولویت اصلی نانوایان باشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۲۱۱

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: در طرح ویژه نظارت نوروز 98 که از اول بهمن 97 تا 15 فروردین 98 انجام شد در بخش میزان بازرسی ها، پرونده های متشکله و ارزش ریالی تخلفات، کیفیت و پخت نان در نانوایی ها در صدر جدول جای داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، سیامک آقایی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در طرح ویژه نظارت نوروز 98 تعداد 13 هزار و 468 بازرسی صورت گرفت که منجر به کشف دو هزار و 248  تخلف و تشکیل یک هزار و 674 پرونده به ارزش ریالی یک هزار و 777 میلیارد ریال شد.

آقایی درباره بیشترین تعداد بازرسی ها گفت: کیفیت و پخت نان با دو هزار و 66 مورد بازرسی، حبوبات شامل عدس، لوبیا، نخود، لپه و... با یک هزار و 780 مورد بازرسی واقلام پروتئینی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ و ماهی با یک هزار و 231 مورد بازرسی در صدر بازرسی های طرح ویژه نظارت نوروز 98 جای داشتند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: نان با 185 پرونده، بخش پوشاک، کیف و کفش با 141 پرونده و حبوبات با 128 پرونده بالاترین میزان پرونده های متشکله را به خود اختصاص داده اند.

این مسئول درباره بالاترین تخلفات به لحاظ ارزش ریالی بیان کرد: نان با یک میلیارد و 619 میلیون ریال، خدمات عمومی شامل قالیشویی، خشکشویی و... با یک میلیارد 405 میلیون ریال و بخش پوشاک، کیف و کفش با یک میلیارد و 325 میلیون ریال در صدر این جدول جای داشتند.

آقایی در خاتمه یادآور شد: شهروندان استان البرز می توانند شکایات و گزارش‌های  خود در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم اجرای تعهدات، عدم انجام خدمات پس از فروش در دوره ضمانت، قاچاق و عرضه خارج از شبکه را به صورت شبانه روزی با سامانه 124 در مرکز استان و شهرستان های تابعه مطرح کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز