خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

آبگرفتگی ۵۰ روستا در خراسان رضوی به علت سیل

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۶۸۵

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از مسدود شدن ۱۵ راه روستایی، قطع گاز ۱۵۰ مشترک و آبگرفتگی ۵۰ روستا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، حجت علی شایان فر در باره  سیلاب اخیر خراسان رضوی گفت: مشکلاتی که ایجاد شد بیشتر در کلات، درگز، باخزر و سرخس بود که بیشتر از همه در شهر کلات خسارت به بار آمد.

وی افزود: در اثر بارندگی‌های روزگذشته تاکنون، راه ۱۵ روستا مسدود شده که در حال بازگشایی است، همچنین ۳ محور فرعی مسدود شده بود که محور کلات درگز ساعت ۸ صبح امروز بازگشایی شد، اما هیچ‌کدام از محورهای اصلی استان اکنون مسدود نیست.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در خصوص قطع شدن برق مناطق گفت:  در اثر بارندگی‌ها برق ۲۱ روستا قطع شده بود که اکنون فقط روستای صمدآباد در سرخس به خاطر مسائل ایمنی برق روستا را فعلا وصل نمی‌کنیم و یک روستای دیگر به نام‌ یوسف آباد درگز که به خاطر تخریب راه مواصلاتی دسترسی به آن برایمان مشکل است که تلاش می‌کنیم به زودی برطرف شود.

شایان‌فر تاکید کرد: گاز ۱۵۰ مشترک از مجموع ۳ هزار مشترک در کلات هم‌قطع است و به محض فروکش کردن سیلاب امیدواریم تا  امشب-25 فروردین ماه- برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز