خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور یزد خبر داد:

​تردد در معابر شهر یزد آزاد و روان است/مشارکت پلیس و شهرداری برای رفع آبگرفتگی

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۵۷۵

رئیس پلیس راهور یزد با اشاره به بارندگی و آبگرفتگی معابر گفت: تردد در معابر شهر یزد آزاد و روان است و مشکلی در رفت و آمد ترافیکی نیست.

سرهنگ محمد پورشمس در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: از روز گذشته شاهد بارندگی‌های شدیدی در نقاط مختلف استان یزد هستیم که این موضوع باعث آبگرفتگی برخی معابر در شهر یزد شده است.

وی ادامه داد: آبگرفتگی در برخی میادین و معابر و خیابان‌های شهر یزد شاهد هستیم و با وجود کندی تردد در برخی معابر خوشبختانه تردد در معابر آزاد و روان است.

رئیس پلیس راهور یزد با بیان اینکه از هفته گذشته بر اساس پیش بینی های هواشناسی و هشدارهای آن، تمهیدات لازم انجام شده اضافه کرد: دستگاه های امداد رسان اعلام آمادگی کرده و پای کار هستند تا از معابر گره گشایی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در بارندگی های دفعات قبل مشکلات بیشتری را شاهد بودیم و آبگرفتگی ها بیشتر بود عنوان کرد: با شروع بارندگی تنها شاهد آبگرفتگی در معدود معابر هستیم و با توجه به آمادگی قبلی و پیش بینی ها، مشکلات کمتری را نسبت به بارش های گذشته داریم.

پورشمس اظهار داشت: نیروهای پلیس راهور شب گذشته به‌رغم بارش شدید باران وظیفه خود برای نظم بخشی به ترددها و همچنین تخلیه بار ترافیکی معابر شهری به خوبی انجام دادند.

وی افزود: دستگاه های امدادرسان از جمله شهرداری و آتشنشانی برای رفع آبگرفتگی ها اقدام کردند و در برخی معابر که آبگرفتگی داریم تا ظهر رفع اشکال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور یزد با اشاره به کاهش دید رانندگان در پی بارش، ‌خیسی معابر و آبگرفتگی اظهار داشت: رانندگان با توجه به لغزش سطح معابر با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و فاصله طولی را با خودروهای جلویی رعایت کنند.

وی تصریح کرد: به دلیل بارش باران لاستیک خودرو تماسی با سطح آسفالت ندارد و این مسئله موجب سرخوردن خودرو در ترمزهای ناگهانی می شود.

پورشمس همچنین خواستار توجه ویژه به عابران پیاده و راکبان موتورسوار و افزود: با توجه به اینکه بعداز ظهر هم بارندگی خواهیم داشت لازم است رانندگان در تردد احتیاط کرده و قوانین ترافیکی را نیز رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز