خبرگزاری کار ایران

همزمان با اجرای طرح بهار مهربانی انجام شد؛

حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در مجمع خیّرین اصناف

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۲۹۰

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در راستای جلب مشارکت مردمی برای ارسال اقلام فرهنگی به کودکان مناطق سیل زده در مجمع خیّرین اصناف استان البرز حضور یافت.

به گزارش ایلنا، احمدعلی هراتی در راستای ترغیب و تشویق مردمی برای مشارکت در امر اهدای اقلام فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده با حضور در جلسه خیّرین اصناف استان البرز ضمن تشریح طرح بهار مهربانی اظهار داشت: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در راستای رسالت فرهنگی و اجتماعی خویش و با توجه به شرایط روحی کودکان و نوجوانان در این حادثه تلخ، تلاش دارد با اهدای اقلام فرهنگی نظیر کتاب، اسباب بازی و لوازم‌التحریر به این گروه، در پرکردن اوقات فراغت و ایجاد سرگرمی برای کودکان آسیب دیده مناطق سیل زده همزمان با سراسر کشور قدم بردارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در کتابخانه‌های عمومی، خاطرنشان کرد: امیدواریم کنار کمک‌های نقدی، عمرانی و امدادی مردم، شاهد حضور پررنگ اقشار مختلف و خیّرین ارجمند در این طرح ملی بوده و با اهدای شادی و توجه بیش از پیش به کودکان  این مناطق، لبخند و نشاط را به آنان هدیه کنیم.

در حاشیه این جلسه، دومین محموله بزرگ خیّرین اصناف استان البرز، برای اهدا به مردم مناطق سیل زده با حضور مسئولین استانی ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز