خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

تداوم بارش‌ها در نیمه شرقی و مرکزی/ سیلابی‌شدن مسیرها و آبگرفتگی معابر در استان‌های شرقی

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۳۵

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها در نیمه شرقی و مرکزی کشور خبر داد و گفت: این بارش‌ها با سیلابی شدن مسیرها و آبگرفتگی معابر همراه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، امیر سرکرده با اعلام این خبر درخصوص آخرین وضعیت جوی کشور گفت: امروز بارش در نیمه شرقی و مرکزی کشور اتفاق می‌افتد و پیش بینی می‌شود شدت بارش‌ها در خراسان شمالی، رضوی و جنوبی بیشتر باشد.

وی افزود: همچنین در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس و جنوب بوشهر بارش‌ها اتفاق می‌افتد و شدت بارش‌ها به گونه ای خواهد بود که منجر به سیلابی شدن مسیر‌ها و آبگرفتگی معابر عمومی خواهد شد.

سرکرده گفت: هرچند برای استان‌هایی مانند یزد، اصفهان، قسمت‌های شرقی استان سمنان، گلستان و شرق مازندران نیز امروز بارش‌ها را به صورت موقتی خواهیم داشت، اما فردا همچنان پیش بینی می‌شود که این سامانه در نیمه شرقی کشور فعال باشد.

وی افزود: عمده فعالیت این سامانه فردا در استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان خواهد بود که بارش‌ها باعث آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیر‌ها در این استان‌ها خواهد شد.

سرکرده گفت: امروز پیش بینی می‌شود در استان‌هایی مانند هرمزگان و جزایر خلیج فارس بارش‌ها ادامه داشته باشد و با توجه به وزش باد امروز آب‌های خیلج فارس به ویژه در جزایری مانند قشم و کیش، مواج و طوفانی خواهد بود.

کارشناس هواشناسی افزود: پیش بینی می‌شود امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری باشد و دما در گرم‌ترین ساعات به ۲۲ درجه بالای صفر برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز