خبرگزاری کار ایران

کارشناس پیش بینی هواشناسی یزد خبر داد:

ورود موج پر بارش به یزد از امروز/ پیش بینی بارش تگرگ در ارتفاعات

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۸۹۷

کارشناس پیش بینی هواشناسی یزد با بیان اینکه یزدی‌ها بارش های خوبی را طی سه روز آینده خواهند داشت از ورود موج پر بارش به استان یزد از امروز خبر داد.

سید عباس میرحسینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه پیش بینی می شود به میزان تقریبی 50 میلیمتر بارندگی در برخی نقاط استان یزد به ثبت برسد اظهار داشت: موج بارشی پر باران از عصر امروز در استان یزد فعال خواهد شد و تا روز دوشنبه در تمامی نقاط استان بارندگی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شرایط بارندگی مناسبی در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیش بینی می‌شود ادامه داد: بارش ‌ها قابل ملاحظه همراه با رگبار رعد و برق و در ارتفاعات این بارش ‌ها به همراه تگرگ پیش بینی شده است.

میرحسینی با اشاره به اینکه وزش باد شدید، رگبار پراکنده و رعد و برق هم برای برخی نقاط خصوصا در بعد از ظهر دور از انتظار نیست عنوان کرد: پیش بینی می شود از روز یکشنبه به بعد هم وزش باد در برخی نقاط استان باشیم اما این وزش باد سرعتی کمتر از 20 کیلومتر بر ساعت دارد که خطری برای استان نیست.

وی در خصوص میزان بارش‌‌های تقریبی و قابل پیش بینی  در نقاط مختلف استان افزود: طبق برآوردها شهرستان ابرکوه 10 تا 15 میلیمتر، شهرستان خاتم تا 40 میلیمتر در نواحی جنوبی و بین 20 تا 30 میلیمتر در نواحی شمالی این شهرستان پیش بینی می‌شود.

میرحسینی با تاکید بر اینکه بیشترین میزان بارش برای شهرستان تفت به‌ویژه در ارتفاعات پیش بینی می شود تصریح کرد: بارش‌هایی به میزان 50 تا 60 میلیمتر در ارتفاعات شهرستان تفت خواهیم داشت و در شهرستان مهریز 40 تا 50 میلیمتر، اردکان، بافق و بهاباد نیز تا 50 میلیمتر به صورت میانگین پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز