خبرگزاری کار ایران

حیدری:

نیازمند حضور فعالان اقتصادی برای کمک به سیل‌زدگان هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۸۵۵

رییس شورای شهر مشهد تاکید کرد: با توجه به استقبال و کمک‌های بی‌‌نظیر مردمی، از فعالان اقتصادی و همه آنهایی که ظرفیت و توانمندی بالاتری دارند می‌‌خواهم که حضور جدی‌‌تری داشته باشند تا بتوانیم نقش کوچکی در رفع نیازهای مردمی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا حیدری طی بازدید از غرفه‌های ایستگاه مشهد مهربانی میدان جانباز، با تشکر از حضور و کمک‌رسانی پر شور مردم گفت: با توجه به استقبال و کمک‌های بی‌‌نظیر مردمی، از فعالان اقتصادی و همه آنهایی که ظرفیت و توانمندی بالاتری دارند می‌‌خواهم که حضور جدی‌‌تری داشته باشند تا بتوانیم نقش کوچکی در رفع نیازهای مردمی داشته باشیم.

وی با اعلام تشکر از شهرداری مشهد، هلال احمر و کمیته امداد اظهار داشت: درباره این کمپین باید بگویم بالاخره نیاز بود کسی پیشقدم بشود و کار بزرگتری برای هموطنان سیل‌‌زده انجام بدهد و کمک‌‌های مردمی را انسجام بدهد که شهرداری پیشقدم شد و برپایی این مدل ایستگاه‌‌ها در پویش مشهد مهربانی نمونه بارز آن است.

رییس شورای شهر مشهد با عنوان اینکه براساس گزارش‌‌ها حضور مردم در این ایستگاه‌‌ها بسیار پرشور است، تصریح کرد: البته من زمان افتتاح این طرح در میدان شهدا هم اشاره کردم که کمک‌‌های دولتی و نهادهای غیردولتی همه یک طرف و این کمک قطره قطره‌‌ای که مردم ما با عشق و شور انجام می‌دهند، اهمیت زیادی دارد و در مقابل اقدامات دولتی یک اقیانوس است.

حیدری اضافه کرد: همه این کمک‌‌ها و تلاش‌‌هایی که صورت می‌گیرد بازهم کمبودها به شدت در مناطق سیل‌‌زده زیاد است و گزارش همکاران ما از شوراهای شهرهای خوزستان لرستان و گلستان نشان می‌دهد که عمق خسارت بسیار زیاد است و ما باید کمکی زیادتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز