خبرگزاری کار ایران

بهاروند عنوان کرد:

فرهنگ صحیح رانندگی را بین مردم ترویج دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۶۰

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد خواستار ترویج فرهنگ صحیح رانندگی بین شهروندان به ویژه در بین نسل های آینده ساز کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مجتبی بهاروند با بیان این مطلب در مراسم افتتاح شهر جعبه ای که در بوستان کوهسنگی و فرهنگسرای کودک و آینده برگزار شد، اظهار کرد: روزانه 3 نفر فوتی در اثر تصادفات رانندگی گزارش می شود که این آمار خوبی نیست، همین امر ضرورت ترویج فرهنگ صحیح رانندگی بین شهروندان را مورد تاکید قرار می دهد.

وی افزود: آرزوی فرزندان ما این است که شهری ایمن با رانندگی صحیح بزرگترها داشته باشند. شهری که به دور از آلودگی هوا باشد و بتوانند در آن به راحتی زندگی کنند و نفس بکشند.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد خاطر نشان کرد: اگر فرهنگ رانندگی را ارتقا دهیم، بسیاری از موضوعات حل و فصل می شود.

رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم، بیان کرد: کمتر شهری داریم که کتابخانه ویژه کودکان، فرهنگسرا و پارک کودک داشته باشد و این خوب است که مشهد در این زمینه فعالیت می کند.

محسن حسینی پویا با اشاره به اینکه وضعیت سیما و منظر شهری درهم ریخته و شلوغ است، گفت: ساختمان های شهر سیمانی، آجری، بدون نما، نما سنگ و غیره است و ضرورت دارد این محیط برای کودکان در شهر جعبه ای نیز تکرار شود و اجازه دهیم خود کودکان به این نتیجه برسند که دوست دارند شهرشان به لحاظ سیما و منظر چگونه به نظر آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز