خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان خبر داد:

سرقت تابلوهای راهداری در شهرستان اردکان/ پنج متهم در دام پلیس

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۴۸

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری سارق سابقه‌دار تابلوهای راهداری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرضا صادقیان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به ثبت سوابق سرقت در دایره جنایی پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تابلوهای راهداری شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی بخش "خرانق" با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و با تلاش شبانه روزی سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در خصوص جزئیات دستگیری متهم اضافه کرد: سارق سابقه دار، در حال سرقت تابلوها در محور اردکان به خرانق دستگیر و خودرو متهم نیز از سوی پلیس توقیف شد.

سرهنگ صادقیان افزود: متهم در بازجویی به سرقت تابلوها اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد 50 عدد تابلو مربوط به راهداری و حمل و نقل جاده ای کشف شد.

وی با بیان اینکه سارق با تعدادی مالخر نیز در ارتباط بوده تا تابلوها را به آن ها بفروشد ادامه داد: در این رابطه نیز 4 نفر از مالخران شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اردکان با اشاره به کشف تعدادی تابلوی فروخته شده به مالخران تصریح کرد: همچنین در بازرسی از محل ضایعات فروشی آنها تعداد  100 عدد تابلو علائم رانندگی دیگر مربوط به راهداری و حمل و نقل جاده ای کشف شد.

در پایان با اشاره به اینکه هر 5 متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند افزود: این اقدام به موقع ماموران در دستگیری متهم موجب شد تا سرمایه ملی که برای مردم در جاده ها نصب شده بود شناسایی و به اداره راهداری اردکان بازگشت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز