خبرگزاری کار ایران

دشت گرد مطرح کرد:

جشنواره لاله‌ها تابلویی از زیبای‌های شهر کرج را به تصویر کشیده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۹۹۶

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج با بیان اینکه اقدامات انجام گرفته در هفتمین جشنواره لاله ها متفاوت و ستودنی است، اظهار داشت: جشنواره لاله ها تابلویی از زیبای های شهر کرج را به تصویر کشیده است.

به گزارش ایلنا، سارا دشت‌گرد در بازدید از هفتمین جشنواره لاله‌ها با بیان این مطلب افزود: میزان استقبال شهروندان در ساعت‌های ابتدایی روز غافلگیر کننده است که نشان دهنده توجه مردم به برپایی اینگونه جشنواره ها است.

وی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این رویداد بزرگ اظهار کرد: اقدامات مجموعه شهرداری کرج و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در هفتمین جشنواره لاله ها متفاوت و ستودنی است.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش توجه و اهمیت به فضای سبز را مهم دانست و گفت: توجه به زیبایی‌های طبیعت و فضای سبز موجب رهایی از فضای آشفته شهر و آلودگی صوتی می‌شود که خروجی آن شادابی و زیبایی بصری است.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج ایجاد تنوع و تفاوت را از مهمترین ویژگی‌های‌جشنواره هفتم لاله ها ارزیابی کرد و یادآور شد: شهروندان به دنبال ایده های جدید و نو هستند که امسال با حضور در این جشنواره، این مهم به خوبی احساس می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز