خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر یزد:

انتخاب شهردار یزد به هفته آینده موکول شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۸۱۶

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه شورای در حال بررسی گزینه های پیش رو است، گفت: انتخاب شهردار یزد به هفته آینده موکول شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی سفید در صد و چهل و پنجمین جلسه صحن علنی شورای شهر یزد، اظهار داشت: اعضای شورا در حال بررسی گزینه‌های پیش رو برای تصدی‌گری شهرداری یزد هستند.

وی ادامه داد: پس از جمع بندی و اجماع در مورد گزینه مورد نظر قطعا در وقت مقرر نسبت به معرفی گزینه نهایی اقدام می‌شود.

رئیس شورای شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اضافه کرد: جاسوسی و کشتار مردم بی‌دفاع از جمله سوابق آمریکا در ایران است و در اقدام اخیر که به سپاه اهانت کرده باعث انسجام و وحدت بیش از پیش مردم و نظام در ایران اسلامی می‌شود.

وی روز پاسدار و جانباز را از جمله رویدادهای غرور آفرین برای ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: مهمترین مسئله روز کشور موضع دولت آمریکا در برابر مجموعه سپاه پاسداران بوده که این نهاد انقلابی را به عنوان گروه تروریستی معرفی کرده است.

رئیس شورای شهر یزد سابقه آمریکا در ایران اسلامی را جاسوسی، کودتا، ظلم به مردم بی دفاع و کشتار مسافران هواپیمای غیرنظامی دانست و افزود: آمریکا نماد استکبار و حمایت از گروه‌های تروریستی است در حالیکه  رده‌های مختلف سپاه پاسداران امروز مخلصانه در حال خدمت به سیل‌زدگان هستند.

وی با اشاره به روحیه ایثارگری این نهاد و ظرفیت انقلابی آن در کشور اظهار داشت: توهین کردن به سپاه پاسداران نشانه کینه استکبار در برابر ارزش‌های انقلابی و اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز