خبرگزاری کار ایران

علیرضا رزم‌حسینی مطرح کرد:

تشکیل ستاد مشترک مدیریت بحران با استانداری گلستان/ کمک‌رسانی به سیل‌زدگان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۶۴۹

استاندار خراسان رضوی از تشکیل ستاد مشترک مدیریت بحران با استانداری گلستان خبر داد و گفت: امدادرسانی نیروهای اعزامی و ارسال کمک‌های غذایی تا بهبود شرایط مناطق سیل‌زده ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، علیرضا رزم حسینی در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران کشور و دستور وزیر کشور، خراسان‌رضوی به‌عنوان معین کمک‌رسان گلستان انتخاب‌شده است.

وی افزود: از روزهای نخست وقوع سیل در استان گلستان، همه دستگاه‌های اجرایی اعم از هلال‌احمر، کمیته امداد، ارتش، سپاه، آستان‌قدس رضوی و نیروی انتظامی با تشکیل ستاد مدیریت بحران کمک‌رسانی را شروع کردند.

استاندار خراسان رضوی افزود: ستاد مشترک مدیریت بحران با همکاری استانداری گلستان تشکیل شد تا نیازهای اساسی مناطق سیل‌زده مشخص شود و آمادگی داریم نیازهای اساسی را تأمین کنیم.

وی ادامه داد: در سفر به گلستان ضمن بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده گمیشان و آق‌قلا از نزدیک با مردم گفتگو داشتیم و با برخی نیازها آشنایی پیدا کردیم. در برخی منازل همچنان آب وجود دارد و برای تخلیه به پمپ نیاز است.

رزم حسینی ادامه داد: در حد توان و با مشارکت مردم خوب خراسان رضوی تلاش خواهیم کرد که مشکلات مناطق سیل‌زده گلستان حل‌وفصل شود.

وی از سازمان‌دهی نیروهای امدادرسان اعزامی به گلستان خبر داد و گفت: تمامی فعالیت‌ها با نظارت سرپرست استانداری گلستان انجام خواهد گرفت و تا زمانی که نیاز باشد نیروها در منطقه مستقر خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز