خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی خبر داد:

رسیدگی به هزار و 54 پرونده در سال 97/تسهیلات بانکی، بیشترین دغدغه تولیدکنندگان بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۹۶۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از برگزاری 130 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال 97 خبر داد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی ضمن اعلام این خبر گفت: در سال 97 تعداد یک هزار و 54 پرونده در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد که برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، یک هزار و 244 مصوبه به تصویب رسید.

شاهمرادی ضمن اشاره به برگزاری 130 جلسه کارگروه تسهیل در سال گذشته، افزود: با توجه به اولویت بالای تولید و اشتغال، ما به طور متوسط هر هفته 2 و نیم جلسه برگزار کرده ایم که این روند به فضل خدا در سال "رونق تولید" با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز سهم مسایل بانکی را از مصوبات کارگروه تسهیل 831 مورد دانست و اظهار کرد: 90 مصوبه در حوزه تسهیلات سرمایه ثابت، 608 مصوبه در زمینه تسهیلات سرمایه در گردش و 133 مصوبه پیرامون استمهال بدهی داشته ایم و این یعنی 66 درصد مصوبات این کارگروه به مسایل مرتبط با تسهیلات بانکی اختصاص داشته است.

شاهمرادی درباره دیگر مصوبات این کارگروه تصریح کرد: تامین اجتماعی با 25 مصوبه، امور مالیاتی با 49 مصوبه و سایر موارد نیز با 339 مصوبه از دیگر موارد مصوب کارگروه در سال 97 بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز