خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبرداد:

اسکان بیش از هزار خانوار سیل‌زده در مدارس خوزستان/ بیشترین آمار اسکان سیل‌زدگان در شاوور

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۷۴۳

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اسکان هزار و ۸۳۴ خانوار سیل زده در مدارس این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد تقی‌زاده در جلسه کمیته ویژه اسکان سیل زدگان استان، اظهار کرد: بالغ بر ۱۰ هزار و ۳۶۲ نفر از اهالی مناطق سیل زده ۱۴ نقطه استان در مدارس، کمپ‌ها، اردوگاه‌های دانش‌آموزی و سالن‌های ورزشی اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان با بسیج همه امکانات خود به یاری مردم سیل زده رفته است، خاطرنشان کرد: ۱۳۵ مدرسه در ۱۴ منطقه آموزش و پرورش که درگیر پدیده سیلاب هستند، پذیرای مردم سیل‌زده هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این‌که بخش شاوور شهرستان شوش بیشترین آمار اسکان سیل زدگان را به خود اختصاص داده است، توضیح داد: در بخش شاوور بالغ بر چهار هزار و ۸۰۰ نفر در قالب ۸۰۰ خانوار در ۱۰۰ مدرسه این بخش اسکان داده شدند.

تقی‌زاده  ادامه : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای طرح امداد فرهنگی بخشی از فعالیت‌های فرهنگی تربیتی کمپ‌های اسکان آموزش و پرورش را به عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه تمهیدات ویژه‌ای برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان مناطق سیل زده دیده شده است گفت : امیدواریم همه این دانش‌آموزان بتوانند روند تحصیلی خود را بدون هیچ مشکلی ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز