خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز :

با اقدامات ظاهری و وعده‌های ریاکارانه، مخالفم

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۴۰۱

استاندار البرز گفت: شورای پنجم کلانشهر کرج به دور از حاشیه ها در راستای مطالبه گری مردمی طرفدار حقوق شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیزاله شهبازی با حضور در صحن شورای اسلامی شهر کرج، گفت: شورای شهر کرج، نهادی است که مستقیم در متن کارها وارد عمل شده و به‌رغم اختلاف سلیقه به حاشیه ها نمی پردازد. 

وی با اشاره به روحیه مطالبه‌گری نمایندگان شورای شهر کرج، افزود: شورای پنجم شهر کرج، مردمی است و نسبت به رفع دغدغه شهروندان تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: سال 97 را با همه سختی ها و چالش ها و مشکلات پشت سر گذاشتیم و امید است در سال جدید با اتحاد و انسجام بتوانیم به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه با اشاره به افزایش چشمگیر سهم کرج از مالیات بر ارزش افزوده، گفت که با توجه به زندگی بیشترین جمعیت البرز در کرج و مشکلات بسیارِ آن، دولت در کنار شورای اسلامی شهر و شهرداری به دنبال بهبود در خدمت رسانی به شهروندان است. وی گفت که دولت در احداث بزرگراه شمالی 500 میلیارد تومان مشارکت می کند.

وی با اشاره به اینکه متوسط بارش ها در دو جبهه ورودی به البرز حدود 100 میلیمتر بوده، گفت: سیل شیراز بواسطه بارش حدود 18 تا 20 میلیمتر رخ داد.

استاندار البرز افزود: در بارش‌های اخیر در رودخانه بیلقان تهدید بزرگی وجود داشت که با حضور به موقع و اقدام جهادی این بحران مدیریت شد.

شهبازی با عنوان اینکه نیمی از مشکلات استان در شهر کرج خلاصه می شود، گفت: شورای اسلامی شهر و شهردار کرج در حوزه های مختلف مسئولیت سنگینی بر عهده دارند، ولی از سویی اعتبارات ارزش افزوده برای شهر کرج افزایش یافته و اخیرا 88 به 12 شد.

وی افزود: با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در باره  تامین اعتبار پروژه کمربند شمالی کرج در بازدیدها، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر راه و شهرسازی پذیرفتند که مشارکت داشته باشند. 

استاندار البرز اضافه کرد: بر این اساس 500 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پل بی 1 و بی 2 کمربندشمالی کرج با اعتبارات ملی صورت می گیرد.

شهبازی افزود: از اعضای شورای اسلامی شهر کرج انتظار می رود که خروجی تصمیمات آنها علی رغم اختلاف سلیقه ها، اقدامی موثر برای آرامش و رفاه مردم باشد.

وی عنوان کرد: به جایگاه ارزشمند شورا اعتقاد و باور دارم و امید است شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر کلانشهر کرج باشیم.

شهبازی گفت: در کارگروه رونق تولید در 4 محور کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات برنامه ریزی شده است.

استاندار البرز در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران نیز حاضر شد و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر تصمیم احتمالی در تشویق زحمات نیروهای خدمات شهری، گفت: زحمات این عزیزان قابل ارج و احترام است چرا که همیشه در شرایط بحرانی شهر، تلاش خوبی داشته و دارند.

شهبازی ضمن تاکید بر اینکه با اقدامات ظاهری و وعده های ریاکارانه، مخالف هستم، اظهار داشت: آنچه که در شهرداری مناطق 10 گانه کرج و شهرداری سایر شهرستانها، مشاهده می شود گواه این موضوع است که هیچ ناهماهنگی بین حقوق دریافتی نیروهای خدمات شهری دیده نمی شود و به لحاظ جبران و تقدیر از تلاش آنها، مقرر شده یک روز در سال به نام نیروهای خدمات شهری و پاکبانان در نظر گرفته شده و از این عزیزان تقدیر و تجلیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز