خبرگزاری کار ایران

در راستای کمک به هموطنان سیل زده؛

شهردار مشهد پویش مشهد مهربانی را کلید زد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۰۸۷

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد در روزهای گذشته با انتشار تعدادی توییت و پست در فضای مجازی از آغاز پویش "مشهد مهربانی " با همکاری شهرداری مشهد و جمعیت هلال احمر برای کمک به هموطنان سیل زده خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، بارش‌های رگباری که از ابتدای سال جاری آغاز و به دنبال خود جاری شدن سیل در برخی از نقاط کشور ازجمله شهرهایی در استان‌های گلستان، لرستان و تعدادی دیگر از نقاط کشور مان را در پی داشته، باعث ایجاد آسیب وخسارت‌های مالی و جانی بسیاری در میان هموطنان‌مان شده است.

در پی این حوادث ناگوار، مدیریت شهری مشهد به نمایندگی از مردمان خونگرم دیار امام مهربانی‌ها حضرت رضا(ع) تاکنون در سه مرحله اقدام به تامین و ارسال  بخشی از اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده از جمله ده‌ها هزار بطری آب آشامیدنی ،قوطی کنسرو، لوازم بهداشتی، دارو و... به مناطق سیل زده استان‌های گلستان و لرستان کرده است.

در این پویش که به پیشنهاد شهردار مشهد، اجرایی خواهد شد، مکان‌هایی در سطح شهر برای جمع‌آوری کمک‌‌های غیر نقدی و اقلام ضروری سیل زدگان از سوی شهرداری مشهد اختصاص خواهد یافت تا مردم نوع دوست مشهدی به پیروی از امام مهربانی‌ها در پویش مردمی" مشهد مهربانی " مشارکت داشته باشند.

در حال حاضر، پایگاه‌هایی برای جمع‌آوری اقلام غیر نقدی مردم مشهد برای کمک به هموطنان سیل زده از سوی شهرداری مشهد در برخی میادین مشهد  تحت عنوان پویش مردمی"مشهد مهربانی" ایجاد شده و آدرس پایگاه‌ها نیز به تدریج اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز