خبرگزاری کار ایران

مسعود شریعتی خبر داد:

برگزاری گلریزان برای کمک به مردم سیل‌زده لرستان/ کمک‌های جامعه ورزش استان یزد به لرستان ارسال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۷۷

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از جمع آوری و ارسال کمک های جامعه ورزش به مردم سیل زده در لرستان خبر داد و گفت: گلریزان برای کمک به مردم سیل زده لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود شریعتی در نشستی با حضور معاونان و روسای ستادی این اداره کل اظهار داشت: از همان آغاز روزهای حادثه تلخ سیل در کشور، تلاش کردیم تا با همت هیات‌های ورزشی و سمن‌ها همراه مردم سیل‌زده کشورمان باشیم.

وی افزود: ضروری است تا هرچه سریعتر اطلاع رسانی ها در سطح استان انجام و با همکاری هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان اقلام مورد نیاز جمع آوری و ارسال شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات، هیات پهلوانی و زورخانه ای استان جشن گلریزان را در زورخانه های مختلف شهر برگزار خواهد کرد و مبالغ جمع آوری شده به سیل زدگان اهدا می شود.

وی اضافه کرد: هیات های کوهنوری و قایقرانی استان نیز این آمادگی را دارند تا در صورت نیاز افراد و تجهیزات مورد نیاز را به مناطق سیل زده جهت کمک به هموطنانمان ارسال نمایند.

شریعتی ادامه داد: مجموعه های ورزشی شهید پاکنژاد، شهید نصیری، بانوان کوثر، 22 بهمن و اداره کل ورزش و جوانان استان جهت برپایی پایگاه جهت جمع آوری کمک‌های جامعه ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است تا کمک‌های غیرنقدی شامل فرش، چادرهای امدادی، آب معدنی، کنسرو، لباس گرم، لوازم بهداشتی، پتو و حبوبات و... را جمع‌آوری و ارسال کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان داشت: جامعه ورزشی مثل همیشه کنار مردمی است که همواره همراه و مشوق ورزشکاران بوده‌اند و امروز همه باید کنار هم، یاری‌رسان مردم سیل‌زده به‌خصوص در شهرستان‌‌های استان لرستان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز