خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر یزد خبر داد:

راهنمایی بیش از 236 هزار مسافر توسط جوانان هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۸۶۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از مراجعه بیش از 236 هزار مسافر به ایستگاه های جوانان هلال احمر استان یزد در نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، محسن حرازی زاده اظهار داشت: در نوروز امسال 16 هزار 840 مسافر در خیمه‌های نماز پایگاه‌های ایمنی و سلامت به اقامه نماز پرداخته و 42 هزار 459 کودک نیز در فضای دوستدار کودک حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به ارائه خدمات سلامت از سوی ایستگاه های هلال احمر افزود: در طول اجرای طرح نوروزی هلال احمر، 9 هزار 535 نفر نیز از خدمات ارائه شده در ایستگاه‌های سلامت بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بیان داشت: با حضور بیش از هزار نفر روز در 23 پست طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، اقلام تبلغی، فرهنگی و راهنمایی در بین مسافران توزیع شد.

وی اقلام توزیع شده را شامل  114هزار و 357 محصول ترویجی و اطلاع رسانی، 53 هزار و 96 محصول انگیزشی و 61  هزار و 190 محصول آموزشی بین مسافران برشمرد.

حرازی زاده همچنین از اجرای طرح سحاب با همیاری جوانان خبر داد و عنوان کرد: همچنین با اجرای طرح سحاب توسط همیاران جوان در پارک ها و تفرجگاه های شهرستان ها به بیش از 5 هزار و 735 نفر خدمات رسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به نقش این سازمان در کاهش حوادث ترافیکی خاطرنشان کرد: کمپین بهرفت نیز توسط یقه آبی‌های همیارجوان هلال احمر یزد با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی شکل گرفت.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این کمپین اظهار داشت: این کمپین در چادرها و ایستگاه های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تشکیل و مورد استقبال خوب مردم و مسئولان قرار گرفت و بیش از 50 هزار نفر میثاق نامه کمپین بهرفت را در ایستگاه های هلال احمر امضا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز