خبرگزاری کار ایران

چرخساز خبر داد:

اعزام 15 دستگاه کامیون و کامیونت حامل کمک‌های ضروری استان البرز به مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۰۴

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز از ارسال چادر امدادی، پتو و دیگر اقلام مورد نیاز به مناطق سیل‌زده خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز امروز چهارشنبه در حاشیه ارسال محموله کمک به مناطق سیل‌زده گفت: چهارمین محموله کمک‌های مردمی این استان توسط 15 کامیون و کامیونت به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

وی افزود: این محموله شامل پتو، چادر، زیرانداز، وسایل بهداشتی، مواد غذایی و گرمایشی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز بیان کرد: ارزش این محموله حدود 3 میلیارد تومان است و سایر محموله‌ها هفته‌های آینده برای رفع نیازهای مردم گلستان، لرستان و خوزستان ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز بزرگترین محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده ارسال شد، اظهار کرد: پیش از این سه محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده شامل 500 بسته غذایی 72 ساعته ارسال شده است.

چرخساز اضافه کرد: به دستور سازمان امداد و نجات کشور، دو هزار دستگاه چادر امدادی، هزار تخته پتو، 800 بسته غذایی یک‌ماهه از انبارهای امدادی هیو و محمدشهر برای ارسال به مناطق سیل زده خارج شد.

این مقام مسئول درباره اعزام نیروهای امدادی به مناطق سیل زده تصریح کرد: روز پنجشنبه 10 تیم پنج نفره از نیروهای متخصص جمعیت هلال‌احمر استان البرز برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده لرستان با دو دستگاه مینی‌بوس، یک‌دستگاه کامیونت، آمبولانس، خودرو کمک‌دار و وانت اعزام می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم‌ها به مدت 10 روز در این استان‌ها حضور دارند، گفت: این تیم‌ها با تجهیزاتی مثل لجن کش، پمپ‌های روبین، الکتروپمپ، اسپیکو به کمک امدادگران و هموطنان لرستانی شتافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز