خبرگزاری کار ایران

محسن صادقیان:

اعزام تیم‌های امدادی استان یزد به مناطق سیل‌زده غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۱۰۹

معاون استاندار یزد از اعزام دومین تیم کمک‌رسان و امدادی استان یزد به لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن صادقیان  با اعلام این خبر گفت: بعد از اعزام اولین اکیپ اتفاقات استان شامل 5 اکیپ با تجهیزات پمپ و کف‌کش شهرداری‌ها و شرکت آبفای استان، دومین اکیپ امدادی نیز به استان سیل‌زده لرستان اعزام شد.

وی با بیان اینکه دومین اکیپ امدادی با تلاش اداره کل مدیریت بحران، شهرداری‌های استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان عمران شهرداری و سازمان همیاری شهرداری‌های استان به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته 5 دستگاه کمپرسی، 2 دستگاه لودر، 2 دستگاه کمرشکن، یک اکیپ امدادی اتفاقات شهرداری با پمپ و کف‌کش و سه دستگاه خاور اتاق‌دار برای حمل 200 تخته چادر و پتو به استان سیل‌زده لرستان اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد نیز از اعلام آمادگی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان سیل لرستان خبر داد.

 هادی هادی‌نسب با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی اعزام تجهیزات و نیرو را دارند، اظهار کرد: با هماهنگی به‌عمل آمده در روز سه شنبه 13 فروردین تعداد 13 خودرو امدادی، سنگین و خودرو عملیاتی همراه با تجهیزات امدادی به استان لرستان اعزام شدند.

 وی گفت: مواد غذایی از جمله تن ماهی، نان خشک، پتو، چادر و تجهیزات مورد نیازی همچون پیکور، چندین مدل موتور برق با قدرت‌های متفاوت، تعدادی پمپ کف‌کش و پمپ خود کششی سیار، بیل و ... همراه با زنجیر چرخ و دیگر تمهیدات ایمنی به استان لرستان اعزام شده‌اند.

 هادی‌نسب ادامه داد: پیمانکاران استان نیز آمادگی خود را برای کمک و یاری آسیب‌دیدگان با اعزام نیروی زبده، ماشین‌آلات سنگین و سایر امکانات لازم اعلام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل مدیریت بحران استان به‌صورت شبانه‌روز در حال انجام هماهنگی لازم برای ارائه مناسب‌ترین خدمات به حادثه دیدگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز