خبرگزاری کار ایران

آیت الله همدانی:

استاندار البرز توجه ویژ‌ه‌ای به مناطق در معرض خطر سیل داشت/تدابیر پیشگیرانه برای مدیریت بحران سیل در البرز اتخاذ شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۰۵۶

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: در بحران اخیر تدابیر لازم اتخاذ و پیش بینی ها از قبل صورت گرفت و همچنین استاندار البرز توجه ویژه ای به مناطق پرخطر داشت.

به گزارش ایلنا، آیت الله حسینی همدانی در مراسم بدرقه چهارمین محموله کمک به مناطق سیل زده کشور که بعد از ظهر چهارشنبه از هلال احمر البرز صورت گرفت، ضمن تبریک عید سعید مبعث افزود: هر حرکتی که در جهان در مسیر بندگی خدا و مبارزه با ظلم و طاغوت باشد در ادامه بعثت است.

وی ادامه داد: ضایعه سیل که حدود ۲۴ استان کشور را درگیر کرد از جهتی بلای الهی بود و از سوی دیگر نعمت و تذکر بود.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: یکی از بهترین نعمت ها در پی این حوادث تقویت روحیه همیاری، انس و الفت بین مردم است و همیاری در جامعه موج می زند.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث مردم خوب درخشیدند و دستگاه های دولتی خدمات رسانی کردند، افزود: با توجهی که از قبل صورت گرفت مدیران استان با پیش بینی مخاطرات به این امر دقت نظر داشتند.

آیت الله حسینی همدانی عنوان کرد: در بحران اخیر تدابیر لازم اتخاذ و پیش‌بینی های لازم صورت گرفت و همچنین استاندار البرز توجه ویژه ای به مناطق پرخطر داشت.

وی گفت: اعضای ستاد بحران خیلی خوب امور را پیش بردند و هوشیارانه وارد عمل شدند بنابراین از تمامی کسانی که وجود خود را در این راه صرف کردند قدردانی می کنم.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: از همه مردم و هموطنان البرزی که خدمت کردند تا بیش از ۱۰ کامیون بزرگ از اقلام مورد نیاز سیل زدگان کشور اعزام شود، قدردانیم؛ امید است این تلاش ها مورد رضایت خداوند باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز