خبرگزاری کار ایران

انور کریمی مطرح کرد:

رودخانه بانه لایروبی شد/ سیلاب بدون مشکل از بانه عبور کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۷۸

رئیس اداره منابع بانه گفت: لایروبی بخش‌های زیادی از مسیر رودخانه بانه انجام شده و سیلاب بدون ایجاد مشکل از شهرستان عبور کرد.

به گزارش ایلنا، انور کریمی به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات این اداره در جریان بحران اخیر پرداخت و اظهار داشت: با همکاری شهرداری بانه نسبت به لایروبی بخش‌های زیادی از مسیر رودخانه بانه اقدام شده است.

وی افزود: در راستای اطلاع‌رسانی به ۱۶ واحد مسکونی در معرض خطر در رودخانه اصلی شهر، اخطار کتبی و حضوری داده شده و مسیر آبراهه فصلی در محل اجرای خط انتقال آب بانه لایروبی شده است.

کریمی از دیگر اقدامات این اداره را هماهنگی با اداره راهداری و استقرار بلدوزر برای احداث خاکریز  در نقاط مختلف، تخریب و رفع موانع موجود در بستر رودخانه اصلی شهر، بازدید مستمر از روستاهای رشکی و بایزید در بخش نمشیر که در معرض خطر سیل هستند دانست.

وی همچنین اضافه کرد: مدیریت مستمر سدهای بانه و عباس آباد طوری‌که سد بانه با تنظیم ورودی و خروجی در حال پر نگه داشته شده و از سرریز جلوگیری شد و تخلیه ۲ میلیون مترمکعب از مخزن سد عباس آباد برای مهار سیلاب و استقرار دو نفر از پرسنل در سدهای بانه و عباس آباد جهت پایش شبانه روزی، انجام مانور لحظه صفر نیز از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

رئیس اداره منابع شهرستان بانه خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه انجام شده باعث گردیده که سیلاب بدون وارد نمودن خسارت از شهرستان عبور کرده و مشکلی برای همشهریان پیش نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز