خبرگزاری کار ایران

گزارش خبرنگار ایلنا از سیل جنوب لرستان؛

اوضاع شهرستان معمولان مساعد نیست/ نیاز ضروری بیماران به دارو

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۵۲

فرماندار پلدختر معتقد است اوضاع در شهرستان معمولان مساعد نیست و مردم نیاز مبرمی به وسایل اولیه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نعمت‌الله دستیاری گفت: متاسفانه به‌دلیل حجم بسیار بالای خسارت مردم نیاز ضروری به اقلام غذایی، نان بسته‌بندی، آب بسته‌بندی، لباس گرم و پتو دارند، لذا انتظار دارم از همه هموطنان کشورم نسبت به ارسال این اقلام با توجه به نیاز ضروری که در شهرستان وجود دارد، اقدام کنند.

وی افزود: اوضاع در شهرستان معمولان مساعد نیست، مردم با توجه به شرایط بسیار سخت شهرستان بخصوص مناطقی که دچار آب‌گرفتگی شدید شده‌اند و مناطقی که خانه‌هایشان به‌وسیله طغیان رودخانه خراب شده نیاز به وسایل دارند.

دستیاری عنوان کرد: تمامی خطوط  ارتباطی ما قطع شده و ضلع غربی ۲ شهرستان پلدختر و معمولان دچار آبگرفتگی شدید شده و راه‌های ارتباطی تمام شهر پلدختر قطع شده است. یکی از روستاهای توابع شهرستان پلدختر و ضلع غربی شهر پلدختر صددرصد تخریب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از روستاهای توابع پلدختر، تا بامداد چهارشنبه ۱۴ فروردین هیچ‌گونه امدادرسانی به‌دلیل مسدود بودن راه‌های ارتباطی به مردم سیل‌زده جنوب استان لرستان و روستاهای بسیاری از توابع معمولان، پلدختر و ملاوی حتی به اندازه یک قرص نان که فقط از طریق بالگرد هوایی امکان‌پذیر بوده نشده است.

بیمارانی که مشکل کمبود دارو دارند منتظر و چشم به‌راه هستند.

از دیگر وسایل مورد نیاز این مردم می‌توان به شیر خشک، لباس بچه و زنانه و دستشویی صحرایی، مواد شوینده و بهداشتی، مواد خوراکی از جمله خرما، نان و پنیر بسته‌ای، کنسرو، آب معدنی، وسایل گرمایشی مانند پتو، چادر، موکت، چراغ والور، چکمه و نایلون اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز