خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد خبر داد:

اعزام تیم‌های امدادی و مواد غذایی به مناطق حادثه دیده سیل لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۴۹

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از اعلام آمادگی برای امداد‌رسانی به حادثه دیدگان سیل لرستان خبر داد و گفت: تیم‌های امدادی و مواد غذایی به مناطق حادثه دیده سیل لرستان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی هادی نسب با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی استان آمادگی اعزام تجهیزات و نیرو را دارند، اظهار داشت: با هماهنگی بعمل آمده در روز سه شنبه 13 فروردین تعداد 13 خودروی امدادی، سنگین و خودروی عملیاتی همراه با تجهیزات امدادی به استان لرستان اعزام شدند.

وی با تاکید بر ضرورت کمک رسانی به سیل زدگان ادامه داد: مواد غذایی از جمله تن ماهی، نان خشک، پتو، چادر و تجهیزات مورد نیازی برای مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به نیاز برای اقدامات امداد و نجات و تجهیزات مورد نیاز اضافه کرد: لوازم و ابزارهایی همچون پیکور، چندین مدل موتور برق با قدرتهای متفاوت، تعدادی پمپ کف کش و پمپ خود کششی سیار ، بیل و ... همراه با زنجیر چرخ و دیگر تمهیدات ایمنی به استان لرستان ارسال شده اند.

هادی نسب ادامه داد: پیمانکاران استان نیز آمادگی خود را جهت کمک و یاری آسیب دیدگان با اعزام نیروی زبده، ماشین آلات سنگین و سایر امکانات لازم اعلام داشته و آماده اعزام هستند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل مدیریت بحران استان به صورت شبانه روز در حال انجام هماهنگی لازم برای ارائه مناسب ترین خدمات به حادثه دیدگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز