خبرگزاری کار ایران

آقایی خبر داد:

تشکیل پرونده برای 25 واحد متخلف صنفی در البرز

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۲۶

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از تشدید بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی در روزهای 12 و 13 فروردین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیامک آقایی ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به افزایش خرید مردم در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، نظارت سازمان صمت البرز از واحدهای صنفی خصوصا فروشگاه‌های مرغ، گوشت، میوه و سوپر مارکت ها، بیشتر شد.

آقایی افزود: هم اکنون علاوه بر بازرسی ها در مرکز استان و شهرستان ها نیز امر نظارت با دقت ادامه دارد و در دو روز 12 و 13 فروردین، صدها مورد بازرسی در سطح استان البرز انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از تشکیل پرونده برای واحدهای متخلف صنفی خبر داد و گفت: تاکنون 25 فقره پرونده تخلف صنفی در این دو روز تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که با توجه به ادامه روند بازرسی ها امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

این مقام مسئول درباره عمده تخلفات صنفی این دو روز اظهار داشت: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کم‌فروشی، تقلب، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و... از جمله تخلفات مهم در دو روز اخیر به شمار می رود.

آقایی در پایان بیان کرد: شهروندان استان البرز در صورت مشاهده هرگونه تخلفی می‌توانند مراتب را به سامانه 124 گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز