خبرگزاری کار ایران

معاون شهرداری فردیس خبرداد:

آمادگی پارک و بوستان‌ها برای حضور شهروندان در روز طبیعت/ مردم از اتراق در حاشیه رودها خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۸۹

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس با اعلام آمادگی از حضور مردم در روز طبیعت، تاکید کرد: با توجه به بارانی بودن شرایط جوی، شهروندان از اتراق و چادر زدن در حاشیه رودخانه و نقاط خطرناک خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، علی خوشگرد با اشاره به اینکه پارک و بوستان‌های فردیس برای حضور شهروندان در روز طبیعت آماده است، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای حضور و استفاده شهروندان از طبیعت در این روز اندیشیده شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری شهرداری فردیس در روز طبیعت در پارک و بوستان‌های شهر مستقر خواهند بود، تاکید کرد: نیروهای حوزه خدمات شهری نسبت به توزیع نایلون زباله میان شهروندان در پارک و بوستان‌ها اقدام می‌کنند.

معاون‌خدمات شهری شهرداری فردیس با بیان اینکه از روشن کردن آتش در پارک و بوستان های سطح شهر جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان می خواهیم در این روز با طبیعت مهربان باشند و زباله های خود را در طبیعت رها نکنند.

وی با بیان اینکه سرویس‌های بهداشتی پارک و بوستان های سطح شهر تنظیف شده است، اضافه کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان تلاش می کند.

خوشگرد در بخش دیگری با اشاره به بارانی بودن شرایط جوی از شهروندان خواست تا از اتراق و چادر زدن در حاشیه رودخانه و نقاط خطرناک خودداری کنند.

وی همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب در معابر، موضوع را با سامانه ۱۳۷ ارتباط مردمی شهرداری فردیس درمیان گذارند تا به سرعت نسبت به رفع آبگرفتگی معبر اقدام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز گذشته به فردیس، خاطرنشان کرد: گرمخانه بانوان شهرداری فردیس به صورت شبانه روزی به این بانوان خدمات رسانی می کند و زنان بی خانمان می توانند تا مساعد شدن شرایط جوی روز ها نیز به این مکان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز