خبرگزاری کار ایران

قاسم پور مطرح کرد:

بخش کشاورزی بردسکن پتانسیل تحقق رونق تولید را دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۹۳

سرپرست فرمانداری بردسکن با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال رونق تولید از جانب مقام معظم رهبری گفت: شهرستان بردسکن در بخش کشاورزی از یک ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در تحقق رونق تولید دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، ابراهیم قاسم پور در نشست با نماینده ولی فقیه ، مدیریت و کارشناسان جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: خوشبختانه شهرستان بردسکن در اکثر محصولات باغی و زراعی در استان و کشور به لحاظ سطح زیرکشت و تولید رتبه های اول تا سوم را در اختیار دارد و به عنوان بخش تاثیر گذاری در کشاورزی استان محسوب می شود.

وی از مدیریت جهادکشاورزی بردسکن خواست در بحث فرآوری محصولات کشاورزی ، شناسایی واحدهای تولیدی غیر فعال و و نیمه فعال و ظرفیت اشتغال آنها و تجمیع کردن اراضی کشاورزی با اجرای طرح لوله گذاری و الگوی کشت محصولات کم آب طلب و ترویج و توسعه کشت های گلخانه ای را جزو برنامه های اولویت دار سال 98 قرار دهد.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه شهرستان بردسکن در محصولاتی از قبیل انجیر، زیتون ، انار، پسته ، زیره سبز و سطح زیرکشت کلزا در استان حرف برای گفتن دارد ضرورت دارد در سالی که به نام رونق تولید مزین شده است یک برندی از محصولات کشاورزی به نام بردسکن مشخص و نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام و عمل شود.

سرپرست فرمانداری بردسکن با توجه به بارندگی های اخیر در شهرستان و احتمال افزایش سطح زیر کشت دیم از مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان خواست از هم اکنون تدابیر لازم را برای تامین سوخت ماشین آلات کشاورزی اتخاذ کند تا با کمبود سوخت مواجه نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز