خبرگزاری کار ایران

به علت تداوم بارش‌ها و سیل رخ داد؛

وضعیت بحرانی ۴ شهرستان استان لرستان / نفوذ آب به داخل منازل و مغازه‌ها / نجات سرنشینان دو خودرو در چگینی

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۰۳

وضعیت شهرستان‌های پلدختر، خرم آباد، دلفان و دورود در لرستان بحرانی است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا آقامیرزایی گفت: چهار شهرستان پلدختر ، خرم آباد ، دلفان و نورآباد را آب فرا گرفته و رودخانه های کشکان ، خرم رود ، گچینه و بادآور و تیره هم طغیان کرده و روستاها و مراکز شهرستان‌ها را آب فرا گرفته است .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از همه مردم 4 شهرستان ساکن در حاشیه رودخانه ها برای چندمین بار درخواست کرده بیشتر از این تعلل نکرده و هرچه سریعتر به مناطق امن تر پناه ببرند .

در خرم آباد آب خرم رود به داخل شهر، منازل و مغازه های شهر نفوذ کرده و پل ماسور از خروجی جنوبی شهر خرم آباد را فرا گرفته و تردد از خرم آباد به جنوب لرستان و استان خوزستان را با مشکل مواجه کرده است .

در پلدختر با طغیان رودخانه وحشی کشکان، سیل عمده روستاهای مسیر این رودخانه و نیز شهر پلدختر را فرا گرفته است .

در نورآباد 300 روستای این شهرستان از دیروز درگیر سیل هستند که با طغیان رودخانه های گچینه و بادآور شهر نور اباد مرکز شهرستان دلفان هم روی آب است .

در شهر دورود نیز هرچند هشدارهای هواشناسی برای طغیان رودخانه تیره و سر ریز سد مروئک جدی بود اما با آغاز بارش برف خطر وقوع سیل کاهش پیدا کرده است .

دو خودرو به همراه سرنشینانشان در شهرستان چگینی را آب برد اما با کمک‌های نیروهای امدادی؛ هم سرنشینان و هم خودروها از آب گرفته شده و نجات پیدا کردند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز