خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

برگزاری 9 جشن نوروزگاهی در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۱۳۴

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بردسکن از برگزاری «جشن نوروزگاهی در 9 نقطه شهرستان بردسکن خبرداد.

احمد صابری زارع در گفتگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: در این شهرستان با همکاری کمیته شهرداری ها و دهیاری ها به مدت ۳ روز جشن نوروزگاهی در میادین و خیابانهای شهر با اجرای کاروان استقبال از نوروز همراه با ساز و دهل، دف و نی و رقص محلی، اسب و کالسکه در شهر بردسکن مورد توجه شهروندان و مسافران عبوری قرار گرفت.

وی ادامه داد: گروه هنرمندان نی نوای بردسکن با همکاری شهرداری به مدت ۳ روز در پارک های شهر و در مسیر عبور مسافران نوروزی  با نی و دف و نواهای سننتی و محلی اجرای هنری داشتند که مورد توجه عموم قرار گرفت.

صابری زارع  افزود: جشن نوروزگاهی روستای کبودان به احترام شهید عزیز نیروی انتظامی ستوان صفایی که در اولین روز از عید نوروز به شهادت رسید برگزار نشد و قرار شد در روزهای باقی مانده از نوروز برگزار شود.

وی اظهار داشت:جشن نوروزگاهی در محوطه برج تاریخی کشمر نیز در روز طبیعت برگزار می شود و این جشن نیز در روستای فیروزآباد از توابع بخش شهرآباد نیز امروز یازدهم فروردین ماه برگزار شد.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بردسکن همچنین از برگزاری جشن نوروز گاهی در روز 13 فروردین ماه در باغات منطقه کدوغن خبرداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز