خبرگزاری کار ایران

قربانی مطرح کرد؛

۹۲۰ هزار نفر هدف طرح بازآفرینی شهری مشهد قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۹۹

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ۹۲۰ هزار نفر از جمعیت حاشیه مشهد در ۶۶ محله و هشت پهنه با سه هزار و ۸۰۰ هکتار مساحت هدف طرح بازآفرینی شهری مشهد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، وحید قربانی در حاشیه جلسه تخصصی بازآفرینی شهری مشهد در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه اقدامی در جهت ارتقا کیفیت زندگی مردم در بخش های مختلف در حوزه خدماتی ، آموزشی و امنیتی می باشد که در بخش مسکن نیز تصمیم های برای جابجایی ساکنان این مناطق با هدف توانمند سازی آنان بر اساس مدل بازآفرینی شهری اتخاذ گردید.

وی اظهار داشت: مقرر شد واحدهای مسکونی برای ساکنان این مناطق با هزینه بسیار پائین بوسیله استحصال زمین مناسب و از طریق مشارکت شهراری ، آستان قدس رضوی و فرمانداری مشهد ساخته شود.

قربانی افزود: این جلسه پیرو بازدید روز پنج شنبه گذشته استاندار از مناطق حاشیه مشهد برگزار شد و یکی دیگر از مباحث مطرح در آن روستاهای حریم مشهد بود.

سرپرست معاونت عمرانی استاداری خراسان رضوی گفت: تهیه برنامه پهنه ای برای این روستاها مهم ترین موضوع جهت ارتقا بخشی خدمات در این روستاها می باشد که مورد تاکید قرار گرفت.

قربانی گفت: مقرر شد نظارت شهرداری مشهد، بنیاد مسکن و فرمانداری در قالبی قانونی و هم راستا نظارتی جدی بر ساخت و سازهای این مناطق داشته باشند .

گفتنی است از جمعیت سه میلیون نفری مشهد یک میلیون و 250 هزار نفر حاشیه نشین هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز