خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

کمیته‌های تخصصی رونق تولید تا پایان فروردین مشخص می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۱۶۳

استاندار البرز گفت: ایجاد بسترهای نشاط اجتماعی یکی از ماموریت‌های نظام و دولت است که موجبات وفاق، اتحاد و انسجام مردم و اقوام مختلف را فراهم می‌کند.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی در بازدید از نوروزگاه کاخ مروارید و بررسی کیفیت خدمات‌رسانی به مردم که عصر چهارشنبه صورت گرفت، با اشاره به جاری شدن سیل در نقاط مختلف شمال و جنوب کشور و ابراز همدردی با خانواده جانباختگان این حادثه افزود: نوروزگاه‌ها در البرز فرصت مغتنمی محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: ایجاد بسترهای نشاط اجتماعی یکی از ماموریت‌های نظام و دولت است که موجبات وفاق، اتحاد و انسجام مردم و اقوام مختلف را فراهم می‌کند.

شهبازی گفت: در این نوروزگاه لایه‌های مختلف اجتماعی با فیزیک و گویش‌های مختلف حضور دارند.

وی با بیان اینکه پنج نوروزگاه در البرز وجود دارد، افزود: این نوروزگاه‌ها جمعیت بزرگی را به سوی خود جلب و جذب کرده‌اند.

استاندار البرز اضافه کرد: صنایع دستی و غذاهای محلی اقوام مختلف نیز در معرض دید عموم مردم قرار گرفته که با استقبال مردم مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از هزار خانواده عشایری در البرز مستقر هستند، گفت: در این نوروزگاه سیاه‌چادرهای عشایر به عنوان قشر مولد در حوزه تولیدات دامی و... به همت ستاد تسهیلات سفر و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز برپا شده است.

شهبازی افزود: براساس آموزه‌های دینی و احادیث، ما موظف به ایجاد بسترهای نشاط اجتماعی هستیم.

وی عنوان کرد: در نوروزگاه‌های البرز هویت تاریخی کشور و مردم سرفراز ایران اسلامی به نمایش درآمده است.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنانش به شعار سال مبنی بر رونق تولید اشاره کرد و گفت: اولین نشست در سال ۹۸ با عنوان کارگروه رونق تولید بر اساس راهبردهای مقام معظم رهبری با حضور جمعی معدود از مدیران برای سیاستگذاری در این راستا برگزار شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رونق تولید را در چهار حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت و خدمات در دستور کار قرار داده‌ایم و مدیران موظف به ارائه برنامه‌های عملیاتی در این راستا هستند.

شهبازی با اشاره به اینکه کاخ مروارید به لحاظ نوع معماری جزو چهار بنای تاریخی جهان است، ادامه داد: حوزه گردشگری فرصت‌های بسیاری دارد که مجموعه مروارید یکی از آن ظرفیت ها محسوب می‌شود.

وی گفت: در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، عمران و آبادانی و تولید کمیته‌هایی تشکیل و دبیران آنها تا پایان فروردین مشخص می‌شود.

استاندار البرز افزود: در حوزه‌های خدماتی و تولیدی برنامه‌محور در راستای رونق تولید حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز