خبرگزاری کار ایران

توسط شهروندان خیّر صورت گرفت؛

ارسال کمک‌های مردمی تربت جام به مناطق سیل‌زده استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۱۳۰

امام جمعه اهل سنت تربت جام از ارسال کمک‌های مردمی این شهرستان در قالب سه کامیون سنگین و دو ماشین باری سبک به سیل‌زدگان استان گلستان خبر داد.

مولوی شرف‌الدین جامی الاحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تربت جام گفت : طبق آیه «تعاونو علی البر و التقوی» و از آنجا که مطلع شدیم مردم استان گلستان علی الخصوص مردم آق قلا گرفتار سیل شده‌اند و برخی از آنها خانه و زندگی خود را از دست داده‌اند و هیچ گونه آذوقه و وسایل اولیه زندگی را ندارند، با مشورت هئیت امنا مزار فایض الانوار شیخ احمد جامی و معتمدین شهرستان بر این شدیم تا کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و به این منطقه ارسال کنیم.

وی ادامه داد : مردم خیّر تربت‌جام همیشه با هموطنان و هم نوعان خود همراهی و همدلی دارند و در سال ۹۶ برای منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب، ثلاث بابا جان و کرمانشاه کمک‌های زیادی جمع شد و در قالب چهار تریلی به آنجا ارسال شد و خودم نیز جهت نظارت بر توزیع کمک‌ها و رسیدن به دست مستحقین در منطقه حضور یافتم.

وی افزود : کمک‌های ارسالی امروز شامل ۱۳۰۰ پک غذایی شامل برنج، قند، چای، کنسرو، روغن و ۷۰۰ شل آب معدنی ، ۱۰۰ عدد چراغ آترا خوراک‌پزی ، ۳۰۰ جفت چکمه ، ۴۰۰ پک بهداشتی، ۵۰ بسته وسایل خواب ، ۳۰۰ عدد پتو ، ۱۱۰ عدد زیرانداز ، ۲۰۰۰ بسته شمع، ۱۰۰ پک لباس نو ، ۶۰۰۰ عدد نان و... است که در قالب ۳ کامیون سنگین و ۲ ماشین باری سبک ارسال شده است و حسن جامی الاحمدی نایب تولیت مزار شیخ احمد جام  و برخی از هیئت امنای مزار و دوستان به منطقه اعزام شده‌اند که بر توزیع این کمک‌ها نظارت داشته باشند تا به دست کسانی برسد که واقعا نیاز دارند.

امام جمعه اهل سنت تربت جام در پایان گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردم تربت جام ادامه دارد و این اولین مرحله ارسال کمک‌های مردمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز