خبرگزاری کار ایران

در پی وقوع سیل اخیر؛

فردا در فارس عزای عمومی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۱۰۶

در پی وقوع سیل اخیر در شهر شیراز و جان باختن جمعی از هموطنان، پنجشنبه ۸ فروردین در استان فارس عزای عمومی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در پی وقوع سیل اخیر در شهر شیراز و جان باختن جمعی از هموطنان در پیامی از سوی استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) پنجشنبه ۸ فروردین در استان فارس عزای عمومی اعلام شد.

در این پیام آمده است: مردم شریف و ولایتمدار استان فارس؛

بروز حادثه تاسف آور و دلخراش سیل اخیر در دروازه قرآن شیراز و کشته و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیز موجب تأسف و تأثر اینجانبان، علما، اعلام، مسئولین و قاطبه مردم استان فارس گردید. صبر بر چنین مسائلی گرچه سخت و جانکاه است، ولی به شهادت حضرت باری تعالی زمینه صبر بر تلخی مصیبت را هموار می‌سازد. ضمن آرزوی توفیق و سلامت برای تمامی مصدومان این حادثه و درخواست غفران و رحمت الهی برای جانباختگان این ضایعه مولمه به‌منظور ابراز همدردی با این عزیزان فردا پنجشنبه هشتم فروردین به عنوان عزای عمومی در استان فارس اعلام نموده و مجلس بزرگداشتی همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام شاهچراغ منعقد می‌گردد.

از عموم مردم به منظور تسلی خاطر بازماندگان و مغفرت الهی برای مرحومان این دعوت به عمل می‌آید، مزید توفیقات همگان را از درگاه حضرت باری تعالی مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز