خبرگزاری کار ایران

۴۳ مورد عملیات امداد و نجات هلال احمر البرز از آغاز طرح ملی خدمات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۹۴۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز، گفت: نجاتگران این جمعیت طی ۴۳ مورد عملیات امداد و نجات و امدادرسانی به ۲۹۴ نفر در خلال اجرای طرح ملی خدمات نوروزی در محورهای مو‌اصلاتی و ارتفاعات این استان در خدمت هموطنان خود بودند.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز در جمع خبرنگاران، گفت: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۸ صبح روز ۷ فروردین، نجاتگران البرزی در ۴۳ مورد عملیات، امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۲۸ مورد حوادث جاده ای، ۱۲ مورد خدمات حضوری، ۲ مورد شهری و ۱ مورد نیز کوهستان بوده است.      

چرخساز اظهار داشت: در عملیات های اخیر به ۲۹۴ نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با ۱۷۳ نفر، خدمات حضوری ۱۱۷ نفر، شهری ۲ نفر و کوهستان نیز با ۲ نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۱۱ نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد و همچنین ۳۸ نفر از مصدومان نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان نیز گفت: در جریان عملیات های امداد و نجات، ۶۴ تیم عملیاتی با استعداد ۱۷۵ نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۵۲ دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز