خبرگزاری کار ایران

طی بارندگی های اخیر؛

شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان قوچان به مردم هشدار داد

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۸۹

شورای هماهنگی مدیریت بحران، نسبت به احتمال وقوع بارندگی شدید و سیل، به مردم قوچان، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان قوچان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، بر اساس تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی سامانه بارشی در حال گسترش به نواحی شمال شرق کشور از جمله استان خراسان رضوی می باشد.

براساس این پیش بینی از بعدازظهر امروز و از نواحی غربی، وقوع بارش های رگباری توام با رعد و برق و وزش باد شدید ( در نواحی مستعد بارش تگرگ ) و کاهش نسبی دما مواجه خواهیم شد که تا اواخر امشب با استقرار کامل آن بر حجم بارش ها افزوده می گردد.

با توجه به رگباری بودن بارش ها طی فاصله زمانی امشب تا ظهر فردا و همچنین از عصر فردا تا اواخر وقت چهارشنبه وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل های شهرستان وجود دارد.

ضمناً طی فعالیت این سامانه احتمال اختلال در سیستم حمل و نقل نیز وجود دارد. لذا تاکید می گردد کلیه شهروندان عزیز شهرستان قوچان نسبت به رعایت موارد ذیل اقدام نمایند:

عدم توقف در در حاشیه رودخانه ها و مناطق مستعد سیلاب

خودداری از صعود و سفر به مناطق کوهستانی

دامداران نیز از چرای دام در مناطق مستعد سیلاب خودداری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز