خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

امور مربوط به تولید در کمترین زمان ممکن انجام شود/ هیچ محدودیتی برای بخش خصوصی نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۳۲۸

استاندار یزد با تاکید بر کاهش بروکراسی اداری در استان یزد گفت: امور مربوط به تولید قاطعانه و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی طالبی در نخستین نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی یزد در سال جاری اظهار با اشاره به نامگذاری سال رونق تولید داشت: بر این اساس لازم بود که جدی ورود کنیم و فراتر از آنچه که مورد نظر مقام معظم رهبری بود پیش برویم و این را به عنوان اولویت اصلی و اساسی در طول سال داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی شعار امسال قابلیت ارزیابی آن است ادامه داد: می توان در هر مقطع از سال این موضوع را اندازه گیری کرد و گزارش های لازم را از دستگاه های مرتبط و مسئول اخذ کرد بنابر این انتظار است دستگاه ها با دیدگاه های خوبی که مطرح شد الزامات تحقق آن را پیگیری و اقدام کنند.

استاندار یزد بیان داشت: ظرفیت های بسیار خوبی در تهران داریم که از مسئولین فعلی و گذشته کشور و استان هستند و می توانند فعالتر در پشتیبانی از برنامه های استان اقدام کنند.

وی با اشاره به  موارد مطروحه از سوی فعالان بخش خصوصی که در دو بخش مجلس و دولت پیگیری می شود اضافه کرد: در خصوص بخش خصوصی نیز تکیه اصلی ما به این بخش است و هیچ محدودیتی برای اینکه میدان را در اختیار این بخش قرار دهیم نداریم و سازوکار این موضوع را نیز بخش خصوصی ارائه دهد.

طالبی افزود: پیشنهاداتی هم مطرح شد که لازم است به صورت مکتوب ارائه دهند چون در این صورت الزامی برای سیستم دولتی می آورد که روی آن موضوعات کار شود و به دست فراموشی نرود لذا اختیار دادن به بخش خصوصی را با کمال میل و روی باز می پذیریم.

وی با اشاره به انتقاد فعالان بخش خصوصی در مورد بروکراسی اداری عنوان کرد: در این زمینه قاطعانه خواستار کاهش آن در رابطه با بحث تولید هستم و انتظار دارم امور مربوط به تولید قاطعانه و در کمترین زمان ممکن انجام شود و کمترین معطلی را برای مردم و بخش خصوصی داشته باشیم.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه بدون کمترین هزینه می توان با اصلاح مدیریتی رضایت بخشی را رقم زد گفت: اطراف ما نیز مواردی داریم که باید دنبال کرد و در پیشنهاداتی که بخش خصوصی دارد الگوهایی بود که به نفع استان و کشور است و می توان بررسی و دنبال کرد تا اجرایی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه گردشگری که یکی از محورهای توسعه استان است تصریح کرد: برخی از پیشنهادات نیازمند طرح روشن و شفاف است مثل حوزه گردشگری که نیاز به طرح در این زمینه داریم و باید همه توان را برای توسعه آن به کار برد.

طالبی در خصوص وضعیت اقامت مسافران در استان نیز گفت: ورود مسافر به استان یزد فراتر از حد انتظار بود و در دو روز نخست غافلگیری پیش آمد اما با همراهی و همکاری دستگاه ها موضوع کنترل شد و مشکلی در زمینه اسکان مسافران نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز